Piese muzicale din desene animate

Leapsa Mirelei m-a dus cu gandul la o multime de piese din filmele de desene animate, interpretate de-a lungul vremii de formatii sau cantareti mai mult sau mai putin cunoscuti. M-am gandit ca asa cum mie mi-a facut placere sa le reascult, va vor bucura si pe voi.

The last unicorn- un desen animat pe care l-am urmarit cu drag in copilarie si a carui tema muzicala ma face inca sa visez la libertate, paduri salbatice si tinerete:

Oblio- un film care la vremea si varsta la care l-am vazut, nu mi-a placut. Am retinut doar muzica, deosebita, pe care o mai lalai si acum. Ar trebui sa-mi fac timp sa vizionez filmul din nou, am asa o banuiala ca e plin de intelesuri ascunse. Iata o mostra:

Mi-am amintit intre timp despre Cartea Junglei, pe acesta il ador, stiu fazele pe dinafara si ma distreaza fiecare secventa, e adorabil desenat si cu mult umor:

Trecand la vremuri mai aproape de momentul vorbirii, The Lion King l-am vazut cand era fiica-mea mica, mi s-a parut un pic dur, da stiu! asa e viata, insa cred ca la varsta atat de mica, copiii au dreptul sa creada ca totul e frumos si nu moare nimeni. Un Elton John intr-o forma de zile mari:

Inchei tot cu un desen vechi, care mi-a infrumusetat copilaria, prin delicatete, amuzament si sentimentul puternic de familie declansat, fara rautati si invidii.

36 thoughts on “Piese muzicale din desene animate

  1. Ideea de a trece în lumea desenelor animate este grozavă.Felicitări redsky!
    PS: am trecut de prima vârstă când se savurează desenele animate și de a doua și tot mai savurez :).

    • sunt multe desene extrem de adanci, cu mesaje si intelesuri ascunse sau cu poante destepte. uneori e placut sa uiti de toate si sa te relaxezi cu niste personaje imaginare si intr-o lume de vis ;)

  2. Anca, toți prietenii care au preluat leapșa aceasta au fost cât se poate de inspirați! Eu am primit-o de la Nea Costache. Dacă ai trecut pe la se-cret, Carmen, Irina, etc, nu se poate să nu te fi minunat câtă muzică bună au postat! Mereu alta…La selecția ta de aur, aș adăuga Shrek (I, II, III), Coraline, Anastasia (Once Upon a December) și multe, multe altele! (era să scriu și Cronicile din Narnia, dar acela nu este film de animație).
    Oblio, da, merită și văzut, nu doar ascultat. Noi ne-am reîntâlnit cu Oblio anul trecut, când Enya mea a jucat cu succes un rol important, în versiunea originală – engleză (The Point). Au luat premiul I și merg mai departe cu piesa! :)

    Un moment muzical în ton cu animația:

  3. Pingback: Sunshine Reggae « Mirela Pete. Blog

  4. Dragostea mea a fost Oblio. Iar la coloana sonora, de departe, Anastasia


    asta pentru ca am fost fascinata de personajul real, Anastasia. Daca as fi avut o fetita, asa s-ar fi numit

  5. Buna, fetelor.
    In primul rand, mentionez ca am primit si eu leapsa de la Mirela, dar… n-am putut s-o onorez, din cel putin 1000 de motive (sper ca asta nu-i ceva atat de groaznic, scuze, scuze din nou). M-am delectat insa cu minunatiile astea de melodii si mi-am adus aminte de propriile mele preferinte muzicale, selectate din filmele pentru copii- altele decat cele de desene animate, si anume cele din Mary Poppins, cu Julie Andrews.

  6. Pingback: Wordlees Wednesday 1. Miercurea fără cuvinte « Mirela Pete. Blog

  7. Foarte faină ideea! Şi ai ales nişte melodii tare frumoase. Ştiu că la Oblio îmi plăcea mai mult muzica, decât desenele. Iar Cartea junglei….are o muzică minunată!
    Eu vreau să vă amintesc de nişte desene care mi-au bucurat mult copilăria, mai ales în vremea când vedeam atât de puţine la tv. Vi-i mai amintiţi pe Bălănel şi Miaunel? :D

  8. Pingback: Ion Țuculescu sau ochii magici ai culorilor « Mirela Pete. Blog

  9. pacat… ultimul video nu functineaza… cel putin la mine…
    dar… stiu ce este… si mi-am dorit sa revad… pentru ca mi s-a parut mereu, de exceptie…

Lasă un răspuns

