Mituri detronate

Ma plimbam ieri si panicata ,am realizat ca un caine se apropia in fuga spre mine.Mi-am deviat usor traiectoria, in speranta ca nu eu sunt obiectul de interes si ,cu usurare, l-am vazut trecand in viteza pe langa mine. Curioasa am urmarit cu privirea obiectul care-l facea sa fuga asa. Parea,de la distanta un caine mult mai mic,decat exemplarul mai sus enuntat. Cand ma uit mai atent,surpriza! Era o pisica!!!! Care daaaaaaaa,alerga cainele! Bine, trebuie spus in apararea cainelui,ca in momentul in care s-a indepartat suficient si pisica a renuntat sa-l mai ameninte,s-a apucat sa latre viguros 😉 

O alta intamplare,are ca personaje principale fluturii. Eram intr-o zona plina de fluturi diversi colorati (zona de altfel renumita pentru astfel de superbe exemplare,dar despre asta, poate intr-un alt post), destul de greu de prins in poze,zburand fara oprire, dintr-un loc in altul. Realizez ca in oras rar vezi cate unul si ala e banalul fluture-alb-al-verzei. Prin urmare stateam cu piedica trasa ,doar reusesc sa prind unul aflat in repaus. Intr-un final ma apropii,imi tremurau mainile,ma precipit toata si victorioasa apas butonul aparatului de fotografiat. E drept ca mi s-a parut mie ca pata pe care adastase fluturele, era un pic cam intunecata si in timp ce ridicam camera dinspre fluture, ma uit sa vad pe ce il fotografiasem.Mda,era pe o balega de toata frumusetea! Am sters urgent poza in rasetele dezlantuite ale prietenilor mei .Am aflat apoi ca fluturii frumosi pe care ii admirasem, se numesc „fluturi de balegar”. Cine zicea ca doar mustele trag la…?

Lasă un răspuns

