Cu motorul prin Europa(III)

Sau cum poti sa nu vezi nimic din cauza ploii!

Dimineata se anunta neguroasa,dar noi plini de speranta,ne-am echipat antiploaie(asa credeam noi!)si am demarat. Ploaia fina, s-a transformat in curand intr-una sanatoasa. Peisajele de poveste au tras cortina de nori peste si gata! Nu s-a mai zarit nimic. Si a continuat sa ploua. Degeaba ma uitam cu speranta in zare…nici o sansa,era plafon compact. Le-am multumit in gand austriecilor, pentru multele tunele alternate pe autostrada,care ne permiteau sa ne mai tragem sufletul si sa ne incalzim putin, in timp ce le strabateam in viteza.

La un popas,am constatat ca bocancii mei nu rezista la galetile de apa aruncate pe ei(sau in ce se masoara ploaia cazuta peste noi)si am incropit ciorapi anti-muratura: pungi de plastic. Pana acum gandeam ca doar sarantocii,cu papucii gauriti fac asa ceva. Iata-ma si pe mine, echipata in bocanci, cu pungi! Adevarul e ca,o vreme,a tinut figura si  cand opream, trebuia sa storc doar manusile…Cel mai fain era cand imi inclinam papucii fata-spate si apa trecea si ea dintr-o parte in alta. Adevarata senzatie de catifelare!

O alta senzatie tare, a fost pastrarea echilibrului pe motor, dupa trecerea TIR-urilor si supravietuirea, in urma peretilor de apa aruncati pe noi. Hmmm,o usoara senzatie de cosmar! Cand am inceput sa dardai,am hotarat sa facem popas mai rapid,decat ne propusesem.Oricum suma de peste 400Km,facuti pe ploaie de diverse categorii,imi epuizase toate puterile.

Dar pentru ca nici o zi nu va fi niciodata pierduta complet, doar daca tu hotarasti astfel, am gasit la cativa Km de autostrada un motel primitor si dintr-o data am realizat ,in ciuda ploii, ca Ungaria e o tara extrem de primitoare,in care se mananca bine si cu stil. Am naufragiat in dusul cu apa clocotita ,unde mi-am amintit ca de pe vremea „mult-iubitului” ,ador apa fierbinte! La restaurantul rustic, am mancat cea mai buna supa de gaina din ultima suta de ani si ceva pui cu ciuperci porcini. Poate berea,poate mancarea servita cu amabilitate,poate atmosfera calda,vocile calme ale celorlalti,separeurile intime,ne-au facut sa uitam ploaia rece si faptul ca si de data asta am ratat sa vad lacul Balaton.Intre noi fie vorba,pe ploaie nu prea cred ca aveam ce vedea!

One thought on “Cu motorul prin Europa(III)

  1. Pingback: Cu motorul prin Europa(ultima parte) | Redsky2010's Blog

Lasă un răspuns

