Cartofi cu carnacior si costita

Initial am dorit sa fac cartofi frantuzesti ,dar fiind in faza de „ador-sa-calesc-legume”,m-am abatut de la reteta pe care o aplicam de obicei.

Ingrediente:

1Kg cartofi

200gr costita

1carnacior destul de mare

1 ceapa+1ardei

smantana,putina branza rasa,sare,vegeta,boia dulce,piper,ulei.

Am calit  ceapa,  ardeiul, o bucatica de costita si carnaciorul. Ideal ar fi fost sa folosesc grasimea lasata de costita si carnacior,la prajit ,dar m-am trezit tarziu,asa ca am folosit si putin ulei (asta e, am sa merg mai mult pe jos!). Dupa ce am calit toate acestea, am curatat cartofii si am pus alternativ cartofii si  amestecatura  de mai sus ,astfel incat sa inchei cu cartofi. Am condimentat cu sare,vegeta,piper,boia dulce.

Cam dupa o ora,timp in care cartofii s-au rumenit frumos, am adaugat doua linguri de smantana si pentru aspectul comercial am ras  putina branza,atat cat sa arate ca si cum ar fi nins si am mai lasat jumatate de ora la cuptor.

Pozele arata aspectul inainte si dupa adaugarea smantanii. Cu siguranta mergea si fara,doar cu branza rasa. Pofta buna!

Lasă un răspuns

