Informatii din presa

Pana nu demult aveam incredere neconditionata in litera  unui articol. Mi se parea firesc ca cel care scrie despre un eveniment,ofera parerea sa, dar pe baza unor fapte reale. In momentul in care am participat la unul din momentele descrise,am fost socata de diferenta dintre adevar si ceea ce prezenta ziarul.

Ca sa fiu mai explicita : ultimul concert Phoenix din Timisoara,de la inceputul verii. A fost anuntat cu surle si trambite si colaborarea dintre Filarmonica si formatie,anunta ceva de exceptie. Dincolo de intarzierea imensa si trupele bagate de umplutura si cu o prestatie destul de slaba,m-a socat neprofesionalismul organizatorilor,care au crezut ca ne pot tine in picioare 3ore,pana la inceperea spectacolului,desi erau numeroase banci stivuite pe marginea gradinii de vara. Dezamagirea totala a urmat,cand am realizat ca ori sonorizarea era defectuoasa,ori rostul Filarmonicii,era doar cu rol de pantomima,deoarece nu se auzeau deloc. Piesele care i-au facut cunoscuti,alternau cu cele de pe „Transilvania”-care mie nu-mi spun nimic. As fi putut trece cu vederea ca Nicu Covaci nu mai are vocea de alta data(era de fapt infiorator de ragusit!),dar faptul ca dupa terminarea pieselor se intorceau cu spatele la public,schimbau sticle cu apa si impresii,in timp ce noi ne zgaiam in gol minute in sir,nu! Se perpetua un fel de tragere de timp,parca sa dureze cat mai mult orele, pentru care fusesera platiti. Cand publicul a scandat „Andrii Popa”, solistul a intrebat „Vreti sa plecam?”,ca si cum ori cantam ce avem noi chef si cum credem noi de cuviinta,ori plecam jigniti pe pretentiile voastre absurde,de platitori de cativa zeci de lei buni, pe bilete.

Ca sa fiu corecta,intradevar ultima piesa a sunat ,asa cum m-as fi asteptat sa sune intregul concert si a fost cea scandata. Parca au si bisat ceva, dar oricum impresia lasata a fost proasta. Ca un ecou,citesc impresiile de a doua zi din ziare. Dupa primele fraze,am facut pauza si mi-am derulat amintirile,gandindu-ma ca poate, nu-mi amintesc eu corect. Articolele  prezentau aplauze la scena deschisa. Noroc ca m-am uitat la comentarii si mi-am revenit,nu visasem; erau si altii care comentau prestatia slaba si mixtura nereusita dintre cele doua genuri de muzica.

Este clar ca marea majoritate a presei slujeste unora,sau altora,dar in mintea mea speram ca lucrurile evidente,care sfideaza bunul simt,sa fie prezentate corect. Stiu,inca visez!

2 gânduri despre „Informatii din presa

  1. A treia putere in stat lasa mult de dorit la noi.
    Asa cum ai spus, slujbasii cuiva, nedocumentati. Sau voit nedocumentati.

    Imi place cum scrii 🙂
    Succes!

Lasă un răspuns

