Lasagna rulz!

Pentru ca a fost(inca mai e nitel) sambata,am hotarat sa mai experimentez o reteta si un fel de mancare,cu care nu eram familiarizata. Fiind laborioasa(mancarea,nu eu!), m-am inspirat de aici .

Recunosc ca am sarit usor niste pasi. Adica, am eliminat vinul(cel pe care ma bazam,a fasait amenintator cand l-am deschis),nu am avut nucsoara si rozmarin si m-am temut de criticul meu personal, sa nu refuze complet sa manance, la sesizarea unor gusturi parfumate,sau aromatizate suspect. Inca nu ne era clar daca ne place aceste fel de mancare,asa ca problema trebuia atacata cu grija!

M-am cam temut la partea cu bulionul si carnea sa nu rezulte o compozitie prea lichida si la partea cu sosul Bechamel,ca nu se va ingrosa sosul. N-a fost cazul si ceea ce a iesit la final,a meritat tot efortul! Ca o precizare pentru cei incepatori,ca mine : asigurati-va ca exista suficient sos si pe margini,altfel,capetele foilor,vor fi usor crocante…desi, mie mi s-au parut interesante si asa!

Uitasem sa spun,la un „moment q” mi s-au ridicat usor foile si s-au incovoiat,dar fiind moi,le-am convins usurel ca nu aceea e forma care ar trebui sa o aprofundeze si m-au ascultat. Pofta buna!

2 gânduri despre „Lasagna rulz!

  1. Spre ruşinea mea, nu am mâncat niciodată lasagna deşi am avut tentativă să o prepar de câteva ori. După cum arată a doua imagine, m-ai convinsă să trec la atac. Bănuiesc că a fost excelentă 🙂
    Vin îţi dau eu o sticlă că am două în frigider şi nu prea are cine le bea, cică e dulce.

Lasă un răspuns

