Doamnele nu injura

Pe jumatate adormita ies din magazinul de cornuri, cu mana inca asezand portofelul in poseta, castile in urechi si hotarata sa traversez strada, aud un strigat: „Ramai acolo!” Trebuie precizat ca trecerea de pietoni este plasata la intrarea intr-un sens giratoriu destul de aglomerat si unde, daca nu esti hotarata ca vrei sa traversezi, nici nu apuci s-o faci in urmatoarea jumatate de zi.

Cum ziceam, usor contrariata, caut sa realizez catre cine era strigatul…Mda, eu eram  interpelata si deja, centrul atentiei. Soferul care oprise sa-mi faca loc sa trec, a demarat usor, iar eu timid, am facut un pas inapoi pe trotuar, intrebandu-ma unde am gresit? Politistul se uita fioros la mine si a repetat strigatul. Incepusem sa realizez cam  ce se intamplase: omul se hotarase sa dirijeze circulatia. Noi pietonii  ne-am ingramadit pe trotuar, masinile opreau la trecere vazandu-l pe el si puhoi de oameni, iar el dadea smucit din maini si le obliga sa treaca. Si-a facut numarul cateva momente si apoi ne-a permis si noua sa trecem.

De pe vremea cand conduceam, stiu ca daca apare unul din asta in intersectie,toate regulile inceteaza si el face reguli noi. Dar totusi, m-am simtit interpelata nepotrivit si doar faptul ca nu mi-era clar daca am sau nu dreptate, m-a facut sa nu-l „gratulez” cu ceva de mama(da,de-a lui!). Adevarul e ca ma banuia ca vreau sa-l „tamaiez” ca se uita extrem de fioros la mine. Adevarul e ca uitatura fioroasa imi iese si mie la fix, in primele ore ale diminetii, asa ca sa zica multumesc, ca n-a cazut fulgerat!

In concluzie, nu stiu daca a fluidizat circulatia in sensul giratoriu, sau daca a ajutat pietonii sa treaca mai usor (ca in bancul cu Bula si cu baba care de fapt nu voia sa treaca strada). Dar nu mi s-a parut potrivit sa ma intoarca inapoi pe trotuar,odata ce soferul ma lasase sa trec, nu facusem coloana de masini si eram intr-un loc permis de trecere. Dar, cu siguranta decizia lui a fost buna. Eu oricum nu eram atenta la partea dreapta extrema unde era el plasat si aveam si casti in urechi. Am plecat rapid de acolo spre serviciu. Nu m-am mai simtit „trasa de urechi” din timpul scolii, poate era timpul sa mai experimentez senzatia.

Doamnele nu injura, se conformeaza!

4 thoughts on “Doamnele nu injura

  1. ‘Naseara.
    Aiurit sau nu , el e seful acolo, asa cum bine stii. O fi crezut omul ca esti aeriana si nu esti atenta.
    Oricum daca i-ai aruncat o privire din aia ,sunteti chit.Zi mersi ca nu te-a amendat pentru „ofensa adusa organului”.

Lasă un răspuns

