Of,raceala asta!

Cochetez de vreo cateva zile cu o raceala micuta, dar hotarata, care nu se da dusa! Mai intai m-a atacat cu miselie la gat. Am tusit delicat o vreme, sec spre acu-acu imi vars bunatate de plamani si, cand deja ma gandeam c-o birui, Paxeladine-ul a facut-o sa dispara complet.

Ma pregateam sa jubilez: am scapat ieftin,cand… ce sa vezi? Mi s-a lichefiat nasul !!! Am stranutat azi pe numarate de exact 125638 ori, cu mici pauze de servetel. Cel mai dramatic la lucru, a fost cand a intrat un curier, am ridicat pixul sa semnez si am simtit o picatura neasteptata cum aproape iesise la vedere si inainta vertiginos spre birou. Am aruncat pixul pe masa, disperata am scotocit buzunarul dupa servetel, l-am panicat si pe ala…dar am reusit sa evit catastrofa! M-am scuzat cu jumatate de gura, ca sunt racita si am rasuflat usurata cand a plecat omul in treburile lui.

In mod ciudat,afara nu am avut probleme, dupa finalizarea programului de lucru. Sa fi fost atmosfera umeda? Statea sa ploua, apoi a adiat nitel si vantul…nimic. Toate la locul lor. La lucru, doar daca miscam doua coli mai cu viteza stranutam „fara numar”. Ajunsa acasa, am constatat ca trebuie sa gatesc. O daaaaaa si distractia a inceput! Taie ceva,arunca din mana, ca imbogatesti aromele mancarii, cu ce nu trebuie! Pune cartofii hopaaaaaaa, servetel iute, ca asezonezi papricasul . La final, m-am asezat la masa rupta de foame, sa degust bunatatile. Surpriza emisiunii: nu am miros si  nici gust!!! Intre timp mi se infundase complet nasul si parca simtul ce-mi permisese sa gust mancarea la un moment dat,m-a parasit pe parcurs.  Puteam sa mananc orice mortaciuni din frigider,doar sa nu miste…ca in rest…

Am mancat complet dezorientata, am simtit doar ca mi-am ars limba, in rest am distins textura diferita a puiului de cartofi, insa gustul am putut doar sa mi-l imaginez. Inca sunt in dubiu daca ce am mancat era finalizat bine, in ceea ce priveste sarea, de exemplu. Am nevoie o a doua opinie. Sper sa fie indulgenta (opinia!), e dificil sa gatesti „oarba” fiind.

De acum,a cam trecut ce era mai greu…sau asa sper eu!

Lasă un răspuns

