Dati-mi dinamita!!!

Da! Imi doresc sa-mi spulber vecinii care locuiesc deasupra mea. Imi doresc sa fiu toleranta, dar cand ma trezesc dimineata in zgomot de apa care curge valuri, dandu-mi impresia ca iata, Dumnezeu s-a hotarat si ne inunda definitiv, incepand cu dormitorul meu, cu geamurile si imediata mea apropiere,(de unde are apa in dormitor???toarna cu bidonul?) nu mai gasesc resurse. Da! La 6dimineata nivelul meu de toleranta este destul de scazut!

Cat de taran, necoborat din pom trebuie sa fii sa-ti speli geamurile pe exterior cu dusul (era inca noapte afara), iar apa  sa se scurga in zgomot de cascada la mine pe geamuri, in special pe cel din bucatarie,care era deschis, evident! ca doar oamenii aerisesc si noaptea,nu?

Cat de necivilizat trebuie sa fii, ca dupa atatia ani de convietuire la bloc sa nu realizezi ca trebuie sa-ti respecti vecinii? Si ca tot ceea ce tu arunci de sus, cade conform unei logici extrem de simple, in capul celui se jos? Nu cred ca trebuie „scoli inalte” ca sa-ti aranjezi programul de amenajari interioare, sau de asanari, aspirari, deratizari, sau ce naiba mai fac cu zgomote continue , la niste ore normale, pentru ceilalti, ca pentru ei functioneaza tot orarul „zi lumina”. Adica te scoli cand rasare soarele, sa prinzi ziua cat mai lunga pe camp.

Sa nu fiu inteleasa gresit: am cel mai mare respect pentru tarani, cei care locuiesc la sat si care au mai mult bun simt la un loc, decat multi oraseni. Acest bun simt, de fapt, nu are nici o legatura cu locul in care traiesti. Te nasti cu el, sau mori neandarthalian, indiferent cat de evoluat pe scara banetului te consideri. Da! Banii , clima, mobila, plasma, termopanele, nu va ridica pe scara sociala!

Asa ca stimati vecini, azi am de gand sa va atac. Din pacate doar verbal, deoarece dinamita v-ar distruge definitiv si poate in 100 de ani, mi se va face dor de voi. Stiti analogia cu berea,cand e buna? Exact: rece si pe masa!

Lasă un răspuns

