Buna dimineata!

Pe vremuri, cand ma trezea mama si auzeam urarea aceasta cu greu reuseam sa mormai ceva inteligibil si nu era de bine. Exista o persoana in viata mea care mi-a demostrat ca te poti trezi dimineata, chiar rupt de somn si fara nici un chef de lucru si totusi sa zambesti si sa imparti bucuria inceperii unei noi zile cu cel alaturi de care te-ai trezit sau cu cei din jur.

Deci „Buna dimineata!” ca un zambet luminos, care sa va faca ziua de azi daca nu una exceptionala, macar una care nu produce nimic rau! Hai sa facem un efort sa ne gandim la ce poate fi frumos astazi, la oamenii cu care ne face placere sa ne intalnim, la faptul ca suntem sanatosi si putem sa ne bucuram de inca o zi. Si ce daca e toamna, zilele sunt scurte si soarele rar? De aceea s-au inventat caldura sufleteasca, prietenii si nu in ultima instanta, centralele termice si electricitatea.

Sa zambim nu pentru ca e doar marti si mai sunt multe zile pana la weekend, ci pentru ca avem un rost, acasa sau la serviciu, pentru ca suntem utili cuiva sau pentru ca un strain ne-a suras ieri fara nici un motiv pe strada. Noi alegem daca ziua de azi va fi una terna sau va fi una placuta. Daca nimicurile aducatoare de necazuri le vom baga in seama sau le vom lua ca pe ceva normal, ce trebuie rezolvat si pe care putem si vrem sa le dam la spate.

Nu in ultimul rand sa zambim celor pe care ii iubim,vanzatoarei de la chioscul din colt sau celui care ne livreaza corespondenta, chiar daca viata noastra nu e asa de roz cum am vrea noi. De ce sa-i necajim si pe ei, cand putem sa le facem viata un strop mai frumoasa si nu ne costa nimic?

Zambiti si ziua va fi asa cum hotarati voi sa fie!

3 gânduri despre „Buna dimineata!

  1. Fix la asta mă gândesc si eu uneori: la persoana aia din viaţa mea care mă face să zâmbesc (de multe ori să râd) dimineaţa, cum reuşeşte să facă asta, mai ales că eu eram genul de om care se trezeşte cu faţa la cearşaf.
    Postul tău mi-a dat o stare de bine şi chiar voi încerca să gândesc aşa cum propui 🙂

Lasă un răspuns

