Imi doresc ca toti oamenii sa fie perfecti

Da! Adica sa-mi lase mereu aceeasi impresie buna pe care o am despre ei de la inceput. Cei pe care ii consider umani, sa nu se dovedeasca dupa un timp meschini. Cei pe care ii simt destepti, sa fie astfel in toate domeniile, sa nu-i prind cu garda jos, complet pe dinafara la subiecte puerile. Cei care sunt atat de atenti cu unii care au nevoie de compasiunea lor, sa nu rada pana la epuizare de greselile altora. Cei care sunt politicosi, sa nu-si uite bunele maniere cand sunt obositi sau nervosi.

Prietenii care mi se plang constant de aceleasi probleme, mereu si mereu si imi cer sfatul, sau ajutorul, sa si faca ceea ce le sugerez, nu sa se multumeasca sa constate ca am dreptate, dar ei nu pot sa faca nimic in directia aceasta si maine sa o luam de la capat cu plangerile pe aceeasi tema.

Prietenii adevarati de ani de zile, sa nu gaseasca mereu pe unul dintre ei in capul caruia sa se sparga toate oalele, doar ca sa aiba marea majoritate pe seama cui se distra.

Am prostul obicei sa etichetez oamenii si ma simt tradata cand ei se dovedesc a fi altfel decat eticheta mea. Am tot mai mult tendinta de a cunoaste putin si de a pastra distanta, tocmai pentru a nu vedea fisurile care apar in imaginea pe care eu le-am faurit-o. De ce oamenii imperfecti nu ma stimuleaza? De ce nu pot vedea doar fata lor buna si sa o ignor pe cea cu defecte? Oare am dreptul sa caut oameni perfecti, eu fiind departe de a fi unul? Sau de fapt incerc sa devin mai buna tocmai invatand de la castigatori si tinandu-ma departe de cei invinsi? Am admirat mereu oamenii care au reusit in viata, care au o idee clara despre ce au de facut, stiu cum sa-si duca planul la indeplinire si au consecventa de a o face.

Cu totii avem defecte mai mari sau mai mici, deranjante sau destul de greu de remarcat. Promit sa ascund lupa si sa ma judec doar pe mine cu intransigenta, sa permit celor din jur sa fie asa cum pot ei sa fie, nu cum mi-as dori eu. Asta e primul pas!

Lasă un răspuns

