Cartofi frantuzesti

Reteta am luat-o de la un site pe care-l iubesc. Am bagat si de la mine niste costita, ca mi s-a parut mie ca prea nu are carne deloc reteta. Data viitoare ma abtin de la completari. Gustul afumat nu era absolut necesar…textura era destul de fina si gustul destul de complicat.

Secretul retetei sta in sosul Bechamel. N-ar fi stricat sa fie mai mult,ar fi dat compozitiei rigiditate. Felia s-a cam imprastiat, asa ca am luat nota mica la aspectul comercial. Gustul a fost bun, mult peste cartofii pe care obisnuiam eu sa-i prepar la cuptor. Inca mai am de lucrat la proportii. Reteta utilizeaza cantitati mai mari decat am eu nevoie uzual. A fost o experienta interesanta sa montez ingredientele si sa combin totul.

Ca o idee despre ce a iesit, iata niste poze:

2 gânduri despre „Cartofi frantuzesti

Lasă un răspuns

