Cine sare-i cel mai tare!

Ma scufundasem in adancimea patului, sub o patura calduroasa si cu o carte buna in brate. Parea ca nimic nu poate sa-mi disturbe linistea, cand am simtit o miscare undeva sub halat, in dreptul umarului. M-am gandit scurt ca asa incepe paranoia, ti se „fac” diferite pareri, ca se misca mobilele, ca se aud voci sau, in cazul meu ca mi se misca ceva sub haine.

Mi-am continuat lectura, in sensul ca nu plec eu urechea la primul semn si uneori daca ignoram problema chiar si dispare! Cateva minute nu s-a mai intamplat nimic si cand uitasem coplet senzatia, miscarea s-a repetat. Mi-am analizat cu atentie simturile: de vazut inca vedeam, urechile la locul lor, revenite complet dupa muzica la tonalitati prea ridicate, nasul nu adulmeca nimic suspect…totusi ce se intampla cu simtul tactil? De ce simt „oarece” ca-mi umbla  prin haine?

Intrata deja la idei m-am descoperit in viteza si am inceput investigatiile minutioase si am gasit…exact nimic. Halatul e un albastru inchis o nuanta pe care nu se vede nimic, decat daca e de marimea unui hipopotam, iar ochelarii mei de marire stil ” fund de borcan” sunt inca la magazin! Revelatia a venit cateva secunde mai tarziu, cand am remarcat si cateva bulinute mici-mici pe mana, exact cat niste piscaturi de…purice!!!!!!!!!!!

Odata ce am descoperit ca e real, desi nu-l vedeam, gandul ca ar putea fi mai multi (daca umbla in haite pe criza asta?) m-a facut sa iau o hotarare decisiva. Toate hainele in masina de spalat cu viteza cea mai mare! Cat a rasucit masina si le-a invartit m-am tot gandit daca insecta aia perfida e dotata cu sistem de supravietuire la apa, daca se etanseaza si rezista la toate socurile, doar ca sa ma ciupeasca pe mine mai cu foc, acum nervos fiind!

Se pare ca de data asta tehnica mea l-a invins. Am imbracat halatul si nu mai misca nimic…e la fel de tacut si calduros cum il stiam. Sper ca data viitoare cand mai atrag maidanezii de pe drum sa nu le mai imprumut si vietuitoarele.

Lasă un răspuns

