Disperare maxima!!!

Aseara cand am vrut sa postez,dupa ce am bibilit articolul, l-am corectat, m-am considerat oarecum satisfacuta, am constat ca-mi da eroare la publicare. In primul moment m-am gandit ca un refresh sau o anumita succesiune de miscari, rezolva problema. Nu m-am gandit suficient…de bine! Uitandu-ma in urma realizez ca am avut o reactie de genul „las ca incerc si maine…” si fiind destul de tarziu, am plecat la culcare.

Doar ca de dimineata, m-am trezit cu ideea fixa sa ajung sa vad daca azi functioneaza. Mda, sunt dependenta, e clar! Nu numai ca-mi place sa scriu, imi plac oamenii cu care intru in contact, imi plac diferentele de pareri, imi plac cei asemeni mie cu preocupari de carti, de calatorii, de bun gust si simt. Fug cu disperare de lumea manelelor si a superficialitatii, cred cu ardoare ca oamenii pot face mai mult decat sa manance, sa bea, sa se cupleze si sa cumpere haine de firma. Pana sa descopar blogul lui dono si atmosfera creata in jurul lui, traiam cu impresia ca oamenii ca mine nu mai exista si sunt un fel de dinozaur izolat si neinteles, condamnat sa moara de uratul din jur si plictiseala. Am descoperit o lume interesanta si cu unii din cei pe care i-am cunoscut la „gunoiereala” de acum un an sunt prietena si azi.

Spre usurarea mea, cei de la wordpress sunt profi si totul s-a remediat rapid. Un alt gand care mi se insurubeaza acum in minte, este ca ar trebui sa am ceea ce scriu si in alta parte decat aici pe blog, nu neaparat ca sunt opere de inestimabila valoare, dar sunt sfortarile mele si mi-s dragi.

Acestea fiind zise, va urez o zi speciala, asa cum e a mea (doar mi-am recuperat jucaria favorita ) si sa ne citim cu bine!

5 gânduri despre „Disperare maxima!!!

  1. Scrisul e un exercitiu bun. Ma ajuta sa imi pun gandurile in ordine si sa-mi organizez trecutul. Ma exteriorizez, invat, creez. Ma simt foarte bine citind si scriind pe blog. Am cunoscut oameni de calitate si imi place ca ai cu cine schimba idei si impresii. E un spatiu virtual in care, cei care patrund aici au multe in comun.

Lasă un răspuns

