Barbatii si romantismul

Desigur cu toate ne plangem ca barbatii nu-s atenti la detaliile care ne-ar infrumuseta noua viata, ca simplifica suparator de mult problemele si ca adesea sunt absolut imuni la plangacelile noastre zilnice,repetate si exasperante.

Dar hai sa analizam care ar fi celalta varianta si daca ne-ar conveni reversul. Cum ar fi de exemplu, sa pregateasca o cina romantica, lumanarici, muzica noastra preferata in surdina, petale de trandafiri pe drumul spre dormitor si cand tuseste autoturismul din dotare sa nu stie de unde se deschide capota motorului? Cum ar fi sa stie toate marimile pentru imbracamintea intima sau nu, sa dovedeasca si gust perfect in alegerea lor, dar cand trebuie sa agatam ceva pe perete, masina de gaurit sa prezinte aceleasi neajunsuri ca si naveta spatiala-prea multe butoane? Cum ar fi sa rezerve un weekend la malul unei mari de turcoaz, cu nisip fin, alb si palmieri ciufuliti de soare, dar sa nu vada ca aparatul de climatizat nu merge din simplul motiv ca nu e bagat in priza? Cum ar fi sa fie stapanul frazelor mestesugit-aburitor-zapacitoare, sa te rapeasca prin modul in care iti soarbe si intelege complet ceea ce rostesti cu gurita in forma de „o”, dar la volan sa fie anti-talent: ori vitezoman cu cariera de Schumacher ratat, ori incurca-intersectia si luindu-si „cantitatea de carne recomandata” de la toti soferii parteneri de trafic?

Stiti ceva? Aia din antichitate n-au divizat munca, de prosti ce-au fost! Iau eu chestiile cu organizari de ocazii festive, concedii sau cine romantice, imi cumpar singura ce-mi place de culoarea si marimea dorita si sa faca el la ce se pricepe mai bine: mestereli prin casa, detectari de defecte auto,inainte de excursia la service, alegerea traseului cel mai frumos/scurt/rapid pe GPS si eventual cand are chef sa incropeasca ceva prin bucatarie, in stilul lui consacrat.

Cine are nevoie de un barbat romantic-pana-dai-in-diabet si complet inutil in restul cazurilor in care ai nevoie o mana ferma si o idee practica, masculina si eficienta tocmai prin simplitatea ei? Desigur, exceptiile se considera bonusuri si vor fi rasplatite ca atare!

7 gânduri despre „Barbatii si romantismul

    • uneori e important ca iti este alaturi, chiar daca nu e zeul romanticilor. doar ca trebuie sa stii exact unde se opreste toleranta si incepe dependenta si acceptarea unui sir de compromisuri care nu duc nicaieri.

  1. Tatăl meu e unul din bărbaţii care se pricepe atât la mărimile pantofilor, hainelor mamei mele, la adus flori şi cadouri fără ocazii speciale, cât şi la renovat apartamentul, meşterit prize sau alte instalaţii. Asta nu înseamnă că nu are are defectele lui. Având un astfel de model în familie, aşa mi-am dorit şi eu un prieten, viitor soţ. A fost aproape o tragedie când am văzut că masculul meu nu corespunde cu modelul patern, dar cu timpul m-am obişnuit iar acum aş deveni suspicioasă dacă într-o zi mi-ar aduce flori, aşa fără nici un motiv.

Lasă un răspuns

