Ficatei de pui cu smantana si garnitura de orez cu legume

Locul inspiratiei este ca de multe ori, aici.

Initial am dorit sa gatesc ceva cu pui, dar vazand reteta aceasta am realizat ca mi-era dor de ficatei, de cand cu vremurile astea friguroase, am renuntat la gratare! Combinatia de ardei cu ficatei si smatana are o savoare deosebita. Patrunjelul l-am sarit, „cel care testeaza” nu e fan ficatei, sa pun verdeata era deja prea mult! Ca idee de ce a iesit in prima faza a adorat orezul cu legume, iar apoi cand a dat de sos, a avut curaj si a testat si o bucatica minuscula de ficat. I-a placut si si-a revizuit parerea referitoare la ceea ce-i place si ce nu. 

Am avut dubii despre potrivirea ardeiului in sosul de smantana, dar acum mi s-au risipit. E usor aspru gustul si rimeaza bine cu ficatul. Smantana da savoare si o consistenta moale numai buna…A iesit delicios, dupa cum se vede si in poze:

8 thoughts on “Ficatei de pui cu smantana si garnitura de orez cu legume

  1. Ar fi mers ficăţeii la prânz şi orezul la cină… e cam greoi… şi prea multe alimente amestecate. Combinaţia orez+smântână e un big no-no alimentar. Da, recunosc, sunt foarte obsedată de o alimentaţie sănătoasă. 😆

    Dar îţi mulţumesc că am găsit un nou site cu reţete pe care să îl frunzăresc. 😀

  2. Chiar asta și remarcam: ori farfuriile sunt foarte mari, ori porțiile foarte mici.
    Despre gusturi însă nu discutăm. Dacă ție îți place, e ok. Orezul e unul dintre alimentele mele preferate. Ficăciorii de pui, iarăși. Împreună nu i-am mâncat însă niciodată. Voi încerca! 🙂

    • Teoretic combinația ou-lapte-faină-zahăr e periculoasă.
      Sunt 4 elemente greoaie într-un singur fel, pe care nici un nutriționist nu l-ar recomanda combinate la o masă.
      În plus, sunt 3 ingrediente rafinate/albe, care alături de grăsimi sunt cele mai periculoase alimente. Poate dacă am folosi iaurt în loc de lapte, faină intregrală și zahăr brun, am mai salva.
      Dra la cât de des mâncăm cozonac…

      Dra cum am spus, eu sunt extrem de atentă cu alimentația pentru că sunt obsedată de un stil de viață sănătos. Nu zic că nu mai fac și eu uneori excese, dar încerc.
      Ideea e că deși porții mici, aceste combinații obosesc sistemul digestiv. Și eu am avut oareșce probleme.

      Dar de fapt, vă rog să nu mă băgați în seamă.
      Dacă aveți noroc de un organism bun și tânăr, excesele se mai acceptă. 😀

  3. Şi eu am pregătit aseară, la cină, tot orez cu legume dar cu carne de pui. Am uitat să-ţi spun că, săptămîna trecută am făcut cartofi franţuzeşti. Cred că am greşti la brânza feta sau la sos că nu prea s-au legat ingredientele, dar cu toate astea au fost comestibile:)

Lasă un răspuns

