Inception cu Leonardo Di Caprio

Sa fiu sincera, ma asteptam la mai mult. Dar ca sa nu fiu iar carcotasa, sa incep cu plusurile filmului. Ideea prezentata, de explorare a mai multor nivele ale subconstientului  in timpul somnului,variantele de trecere de la o treapta la alta si finalizarea explorarii mi-au trezit interesul. La fel implantarea unei idei care nu apartine subconstientului respectiv, camuflarea ei si durata diferita a actiunilor la diferitele nivele, merita toata atentia.

Pe baza acestora, s-ar fi putut construi mai mult si mai clar. Exista posibilitatea ca totusi cei care au realizat filmul sa nu fi dorit sa lase o idee bine definita la final, tocmai pentru ca, atunci cand visam, sunt multe lucruri amestecate si unele incomplet intelese. De acord, insa dupa prima ora filmul vireaza spre efecte comerciale spectaculoase, bine realizate dar care pe mine nu m-au convins si abandoneaza explicatiile, totul fiind o succesiune de secvente dinamice, pe alocuri hilare (scena in care se bat in imponderabilitate). Realizatorii au dorit un film de actiune si nu unul extrem de adanc, ceea ce dupa parerea mea au si reusit.

Un minus este durata mare a filmului, 2 ore si 20minute. Parca totul se lungea la nesfarsit si doar curiozitatea de a vedea cum se finalizeaza totul, m-a facut sa-l urmaresc pana la final.

E al doilea film in care prestatia actorului principal mi se pare stearsa( primul este „Shutter Island”). E drept ca nici rolul nu a permis etalarea unor performante actoricesti deosebite, desi scenele au fost filmate in multe locatii cu zapada, mare, hoteluri luxoase. Dialogul nu e marea calitate a filmului.

Ca o concluzie pentru cei care obisnuiesc sa viseze spectaculos si cu dese schimbari de piesaj, se vor regasi in acest film. Pentru cei care doresc mai mult, lasati asteptarile inalte acasa si luati ce se ofera!

10 thoughts on “Inception cu Leonardo Di Caprio

  1. Am încercat să-l văd, dar era o copie proastă, fără subtitrare, așa că am abandonat după un sfert de oră. În schimb, în Shutter Island mi-a plăcut. E un actor care evoluează totuși de la un film la altul.

  2. Pingback: Silavaracald » MiMi merge mai departe

  3. Inception nu l-am vazut, discutam despre el cind il vad. Shutter Island mi-a placut .Si filmul , si jocul lui.
    SC , si ce daca suntem aproape in 2011 ? Un film bun nu sta neaparat in noutate si efecte speciale, ci in idee si joc actoricesc. De aia , dupa parerea mea , Avatar e un film mediocru.

Lasă un răspuns

