Pove-stiri de la coafor

Ma distreaza sa merg la coafor atat pentru senzatia de bine data de masajul scalpului la samponat, cat si de noua freza ciupilita, smotocita, uneori de o cu totul alta nuanta decat mi-as fi dorit…dar care cu timpul ajunge sa-mi placa( ne obisnuim si cu rau si cu bun)! Adevarata placere sta insa in barfele ce se executa acolo, un deliciu!! Fiind clienta veche si cam de varsta lor, nu le mai creez stanjeneli, asa ca isi dau drumul in toata splendoarea.

Umbla un vant de schimbare, o parte din ele si-au modificat culoarea la par. Uneia nu i-a iesit rosul, avea diverse nuante de la roz, la visiniu puternic.  Se dezbatea problema si in rand cu celelate am inceput sa rad, eram doar spectator. Doamna aceasta coafeza, e mai in varsta ca noi si am banuit eu, deja satula sa se rada pe seama ei. Asa ca m-a agatat cu privirea  si mi-a aruncat rau-prevestitor: „nu radeti ca si dv aveti vopseaua in par,nu stiti ce iese!” M-a pufnit un ras puternic si toata asistenta dupa mine.

Alta, doamna care spala, tare de treaba si  mereu atenta cum vorbeste, delicata in miscari, tocmai se vopsise. Asta, piscatoarea, comenta „ce vopsea!uite nici firele albe nu ti le-a acoperit!” Apare intre timp o alta de la frizerie.” Uite, intreab-o si pe ea sa vezi daca te mint”. Asta saraca, cu voce pierita intreaba” ce zici,cum e?” Noua venita s-a prins  ca e rost de ceva discordie, zice cu juma de voce „la radacini e frumoasa culoarea…”A dat cu bata in balta! S-a ras iar.

La cosmetica o tipa fara finete  le cam maltratase pe cele care-i intrau in mana. Povestesc doamnele ca ultima piti  a zbierat de s-a auzit prin 2 usi,  venise hotarata sa faca ordine completa intr-o anumita zona. Cand au auzit astea „complet???” s-au gandit „saraca!” Intreb nedumerita „asa de tare a strigat de s-a auzit pana aici???” Astea au mustacit…”nu  are mana usoara si cam doare!”

O alta dezbatere interesanta a fost despre relatii. Am ciulit urechea, poate aflu ceva nou! A fost amuzant, unele vin si la cosmetica cu „iubi” si sta ala acolo si asista la de-blanoseli. Oameni si oameni! Apelative insuportabile sau pe care le ascundem cu totii si le folosim, eventual, doar acasa cand nu ne aude nimeni”tutu”,”pufi”. Si mandrii desarte „daca nu a apreciat supriza ce i-am facut-o de ziua lui, cand am rezervat masa la restaurant, gata! a fost ultima oara!” Intreb  „de ce nu ai invitat si niste prieteni, cu care el petrece de obicei?” „Adica ce, eu nu-i sunt de ajuns?” Razand i-am raspuns: „ba da, dar s-o fi saturat sa fie doar cu tine, dupa 20 de ani! Incerci sa mai schimbi ceva.” M-a privit zambind usor nedumerita si n-am insistat.

Cu parul proaspat facut si dupa o portie buna de ras, consider ca locul strange o multime de povesti, mai triste, mai amuzante, iar unele din doamnele acestea reproduc intamplari cu un umor nastrusnic. E ca o baie de buna dispozitie, ma intorc reconfortata mereu!

Voi cum va distrati cand va aranjati/deranjati podoaba capilara?

23 de gânduri despre „Pove-stiri de la coafor

  1. Si eu ma simt bine cand merg la coafor. Nu merg mereu la acelasi dar doamnele, coafeze, oricare ar fi ele, au mereu chef de discutii feminine. Despre orice. Ies de acolo plina de dispozitie si plina de noi informatii. Energie pentru o zi, sau o noua perioada, depinde cat de bine mi-a iesit freza.

  2. Să-ți spun eu cum mă distrez la coafor!
    Dau consultații! Toate mă știu că-s doctoriță, și nu ratează nicio ocazie să mă întrebe de colicile lu ăla micu, să-mi ceară părerea dacă doctorița i-a dat medicamentele care trebuie, să mă întrebe ce analize ar trebui să facă pentru că, de pildă, când se apleacă să ia gunoiul de sub chiuvetă, li se învârtejește ceva în mijlocul capului etc.
    De-aia, mai bine lipsă. Merg extrem de rar acolo. Port părul lung, iar de vopsit, mă ocup singură. Că n-ai nevoie de facultate specială pentru asta. Și nici chef de experiențe noi, că le-am încercat aproape pe toate. Am fost blondă, neagră și creață, cu șuvițe, portocalie, tunsă periuță etc. Am ajuns la concluzia că până la urmă, cea mai potrivită nuanță e cea de la mama-natură. 🙂

    • habar n-am cum ai ajuns la spam!
      tu trebuie sa mergi incognito…sa nu stie nimeni cu ce te ocupi si asa esti salvata. btw,pot sa-ti povestesc si eu de trahea mea??? 😉
      mie imi place nuanta usor mai deschisa decat cea de la mama natura. le-am adorat mereu pe ileana cosanzeana si pe blonda de la abba 😛

  3. Având în vedere că în ultima vreme și vârfurile mi le-am retezat singură acasă și mi-am făcut și filajul… nicicum. 😀

    Dar un masaj la scalp la baie mereu mă relaxează… uneori mă masez până mă dor mâinile. 😆

      • Prefer să mă relaxez singură. 😛

        Nu sunt genul de persoană căreia să îi placă saloanele, coafoarele, manichiurile, pedichiurile, shopping-ul și așa mai departe.

        Cel mai bine mă relaxez la mine acasă, așa cum știu doar eu să mă răsfăț. 😀

      • Într-adevăr, bine pentru mine, cum o fi pentru alții.

        Eu una nu prea suport să fiu atinsă de mâini străine… ba uneori nici de a cunoștințelor.
        Și nici n-am un stil care să se preteze la așa ceva; și cred că nici stil de viață. 😆

      • Ah, nu. La mine nu încrederea e problema. Nu îmi place. De pildă mai multe persoane sunt cu faza că nu suportă să fie atinse pe păr. E pur și simplu acel sentiment de incomfort, straniu, neplăcere… așa e și la mine, dar și cu restul corpului.

  4. Cel mai tare moment a fost acum cateva luni…cand pustoaica care ma spala pe cap mi-a marturisit ca ma admira foarte tare! a facut o pauza micuta si a bagat si restul : la varsta dvs.! =)) =)) =))
    Norocul meu ca stateam pe scaun si ca aveam si capul sprijinit! =)) =))

Lasă un răspuns

