The Good Wife

Reprezinta denumirea unui serial, care pe mine ma atrage foarte tare. Personajul principal este jucat de Julianna Marguillez, e drept, usor in varsta, uneori pare chiar obosita, dar face toti banii. Intoarsa in avocatura dupa ce sotul ei este bagat dupa gratii, imbina la mare arta cariera cu intretinerea partii din familie ramasa acasa, cei doi copii, adolescenti cu probleme simpatice.

Cazurile prezentate in fiecare episod sunt de sine statatoare, iar in plan secund se desfasoara diverse alte relatii, pe alocuri amoroase. O figura frumoasa face sotul ei, care pe parcursul a doua sezoane vine tare din urma( Aratosul din „Sex and the city”). Initial, o personalitate controversata devine pe parcurs simpatic sau dornic de a avansa in cariera cu orice pret. Interesant rol are si cel care-l sprijna in aceste sens, un tip inteligent, care joaca cat de murdar se poate, dar stie sa intoarca si pierderile in favoarea lui, lansandu-se intr-un atac nou sau o alta abordare.

Toti sunt frumosi si stilati  in filmul asta, doar e american!, dar locul de frunte il ocupa colegul de facultate al eroinei principale, are farmec si toate atuurile, chiar daca sta cu toate hainele pe el! Costumul ii vine absolut bestial. 

Tipa care investigheaza diversele probleme pentru gasirea unor amanunte compromitatoare, pe langa faptul ca prinde multe din zbor, are si un stil neconventional in imbracaminte in contrast cu toate costumele prezente in decor, nu am o parere clara despre  orientarea ei sexuala si parca are si un mic secret care se tot amana.

Scenele de confruntare intre Procuratura si firma lor de avocati sunt condimentate de poante bine plasate, umor inteligent, cazurile sunt mereu noi si curg, actiunea nu plictiseste. Triunghiul amoros dintre „sotia studiata”, sotul  si seful ei, atrage pentru ca penduleaza in permanenta. Fiecare din masculi incearca sa-si marcheze teritoriul, sotul sa recastige increderea in urma infidelitatilor, iar seful necasatorit si iubit din tinerete, asteptand-o sa se hotarasca cu infinita rabdare si gentilete si sa-l aleaga odata pe el. Ma intreb cum au noroc unele de doi barbati buni de luat acasa??? Da, stiu ca e film!

Ideea e ca tipa e o profesionista, are fler si e un avocat talentat, iar in viata de familie se straduieste sa fie la inaltime. Daca reuseste sau nu…va las sa descoperiti si singuri, in masura in care v-am trezit interesul.

Urmariti vreun serial sau doar eu am boala asta?

26 de gânduri despre „The Good Wife

  1. e heee, cum sa nu ma uit??? ce , io nu-s muiere? ma uit la nevasta asta, atunci aleg sa calc rufe! chiar am vazut aseara un episod si am observat ca toti aveau haine de culoare indigo. se poarta al dracului indigo! ea avea bluzon, el maleta, colega avea bluza, altul avea camasa, dar totul era indigo. imi plac intrigile profesionale, ma uit la filmele cu avocati cu parere de rau ca la noi nu este construit sistemul jurisdictional, ca la americani, am facut dreptul ca sa fiu o penalista de succes si am vazut ce inseamna penalul in tara noastra, asa ca mi-am vazut de biblioteca…
    ma mai uit la anchete militare, ador dr. house si grey’s anatomy, si mi-a placut si prison break. l-am urmarit zi si noapte de pe dvd uri.

  2. Nici pe mine nu m-a prins „nevasta”. Ma uit la Dr House, la Heroes, Neveste disperate, Roma,etc. Toate de pe net, ca nu as avea timp sa le vad acasa. A, sa nu uit si la Gossip Girl(stiu ca e pt adolescenti, dar pe mine m-a prins).

    • bine ai venit!
      ar fi plicticos sa ne placa tuturor acelasi seriale 😉
      mi-am propus sa reiau roma, ma mai uit din cand in cand la the tudors…nu m-a pasionat prea tare istoria lor, asa ca ma pun la curent.

  3. urmaresc şi eu nevasta bună! 🙂 dar mai mult îmi place dr. house.
    oricum, recunosc asta, nu sunt consecventă. mereu uit episoade sau e potbal la tv şi atunci mă cufund în pasiunile mele internăute. sau citesc ca disperata… 😀

  4. Eu ma uit , imi place mult, il urmaresc pe noul Diva universal , fostul Hallmark, in fiecare seara este o relaxare pentru mine .Acum imi dau seama ca nu stiu ora la care incepe, ciudat pentru ca l am vazut seara de seara de la un timp.Este o relatie destul de ciudata intre cei doi protagonisti Florick:), este un soi de casnicie cu neimpliniri , dar nu toate pot fi perfecte , ce m a uimit este relatie deosebita dintre nora si soacra in timpul cat El a fost inchis, intersante sunt si reactiile copiilor in situatiile date in film , sunt importante pentru ca se aseamana cu reactii reale ale unui copil pus in aceasta postura.Vizionare placuta.

  5. Pingback: Zia®ul de la 5 » Blog Archive » Stihul luminat a ploaie

  6. Na ca pe asta l-am pierdut. Ma apuc de descarcat si-l iau de la capat, daca zici ca e misto. Oricum incep sa intru in pana de seriale, am ajuns sa revad Private Practice 😀

  7. Pingback: Fado și saudade… Amália și Mariza « Mirela Pete. Blog

  8. Actrița e foarte bună, merită s-o urmărești, chiar joacă, nu se joacă! Julianna Margulies a câștigat Globul de Aur pentru felul în care a interpretat, după abia cateva episoade, asta o știam. 🙂
    Eu sunt mare fan mare al The Tudors-ilor și eram și ahtiată după Rome, cu toate că pulsiunea de acolo mă bulversa puțin…Adevărul este că un serial te ține și am fost extrem de ocupată. Dar pe acesta îl voi urmări, chiar merită! 🙂

  9. imi place nevasta asta perfecta.imi place seriozitatea si consecventa serialului.
    nici un episod nu e „rasolit”. e jucat gospodareste, in echipa, are ritm, are credibilitate… se-ntampla sa vad in reluare si a treia oara cate un episod, si inca imi mai face placere.

Lasă un răspuns

