Nip/Tuck

Ma stiti deja, sunt un fan declarat seriale. De curand am mai descoperit unul, care spre fericirea mea are mai multe sezoane. Inainte de somn, ador sa-mi opresc gandurile referitoare la mine si sa „alerg” impreuna cu problemele altora, in filme care trateaza viata si relatiile dintre oameni, relatii intr-o continua trasformare, care evolueaza diferit in aceleasi conditii date si care m-au fascinat mereu.

Serialul trateaza doi medici care realizeaza chirurgie plastica in Miami. Amandoi arata bine, unul gen model cucereste tot ce prinde si abandoneaza la fel, consuma doar scumpaturi si are niste femei si niste masinute ultimul racnet in materiei! Celalalt e insurat, oarecum harsait in problemele conjugale, dar mult mai uman. Oricum, cand te hotarasti asupra celui pe care l-ai lua acasa, datele problemei se modifica si perfect motivat isi schimba rolurile de buni sau rai intre ei.

Pe langa relatiile dintre doctori, se desfasoara diferite intrigi in cadrul clinicii, apar tot felul de cazuri de schimbari de sex, de schimbari de personalitate, de oameni care cred ca modificandu-si o trasatura isi vor schimba si viata, iar altii care realizeaza doar acolo in cabinetul plasticianului ca nu-si pot modifica la infinit aspectul, de cate ori esueaza in viata. Sunt oameni cu bani, dar care in esenta au aceleasi probleme de nesiguranta, de cautare a sine-lui, de respingere a omului cu care au trait ani multi, doar pentru ca a suferit o operatie, de frica de a incepe ceva nou sau pentru ca e diferit fata de ceea ce stiau pana atunci.

Un minus al serialului este prezentarea unor operatii cu amanunte prea clare, dar pe cine pasioneaza medicina, sectionarile pe diverse parti anatomice, le vor oferi delicii inimaginabile.Oricum sunt secvente scurte nu mai mult de 2-3minute. Eu sar peste. N-am fost niciodata tare la fazele cu mult sange! Sper ca vor renunta la aspectul asta, am intalnit si episoade in care  camera de filmat sta mai departe de masa de operatie.

Nu in ultimul rand, e umorul cu care sunt tratate situatiile si cum mereu cei vinovati chiar daca nu pot fi pedepsiti in fata publicului, se gaseste o varianta amuzanta in care sunt umiliti. Sub pretextul imbunatatirii fizicului uman, filmul arata vindecarea interioara a unora dintre personaje sau coborarea pana la pragul cel mai de jos a altora. Se intampla uneori sa nu fii in stare sa te reconstruiesti pana nu faci tot ce e de facut chiar daca e condamnabil, pana nu te scufunzi in mocirla, sa ti se faca lehamite si sa vrei sa devii altcineva. Prin aceste faze trec ambele personaje, mai schioapata, mai dau cu bata in balta, dar gasesc resurse sa-si recunoasca greselile sa reia ascensiunea si sa-si mai dea o sansa.

Daca v-am convins, vizionare placuta!

Datorii care ma onoreaza: Elisa, Madi si Onu, Carmen Negoita

27 de gânduri despre „Nip/Tuck

  1. Pingback: ŞI A TRECUT … « Madi şi Onu Blog

  2. Hmm…interesant. Si mie imi plac filmele despre viata si despre relatiile interumane. Nu-mi plac fazele „sangeroase”. Nu stiu de ce. Si nici violenta. Poate ca stau eu mai prost cu nervii. Din ce ne-ai prezentat pare sa fie un serial interesant.

    • chiar este! mie mi-a stranit curiozitatea chiar ma gandeam ce mai inventeaza astia mai departe? fiecare episod prezinta un caz si toate incep cu intrebarea” ce nu va place la dv?” unul a inceput sa zica: „nu sunt consecvent, nu am rabdare, nu fac bine nu-stiu-ce”. cand se lansase mai bine in caracterizarea caracterului i-a taiat-o nevasta-sa :”zi-i de ce vrei sa te operezi!!” 😀

  3. Cand si unde? 😀
    The good wife…a fost serialul care m-a cucerit pe mine, am vazut intregul sezon…online, habar n-am daca a mai aparut un altul sau ba, cert este ca vazundu-l pe Net…am uitat si pe ce era difuzat in mod obisnuit :))))

  4. redsky 2010,

    Ca APRECIERE, în loc de comentariu

    Abia acum, observ, că profuzimea-ţi este stare.
    Dar ce păcat că între noi e-aşa de mare depărtare.
    Tu eşti femeie eu, bărbat,
    Incompatibili la păcat.
    Tu îl ai pe-al tău, cum ţi-l creezi,
    Iar, eu, pe Madi..,
    Nebănuit, în astă lume.., CREZ!

    Onu, din Madi şi Onu

  5. Eu ma uit la Friends,Everybody loves Raymond,King of Queens,Mad about you si la emisiuni tip food,life style,arena,nu sistematic,bineinteles 🙂
    Dar retin serialul tau pentru cand vin acasa 😀

  6. Voi căuta acel vplay.ro, pentru că ai reuşit să-mi stârneşti curiozitatea. 🙂 N-am probleme la părţile sângeroase, aşa că sunt şanse să nu întrerup serialul din acest motiv. 😀 Weekend cât mai frumos!

  7. Pingback: Ocean of light « Gabriela Elena

  8. Pingback: Antologia gafelor «

  9. Pingback: LUMI PARALELE (3) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  10. Pingback: În pat cu… prietenul | Noaptebunacopii's Blog

Lasă un răspuns

