Cu motorul prin Europa(ultima parte)

Primele parti le gasiti aici, aici si aici.

Daca ziua a treia  a fost inchinata ploii, cea de azi o voi inchina fugii de ploaie!

Intreaga zi a fost o cursa nebuna, prin Ungaria, in speranta gasirii unei cai de a acoperi distanta ramasa si de a ramane cat mai uscati. Datorita vantului puternic si faptului ca o buna parte din autostrada parcursa in aceasta tara , are doar doua benzi, am ales drumuri nationale, relativ bune si care ne-au permis un avans destul de rapid , nu ne-a prins ploaia decat o data si scurt, fara a ne pricinui mari stricaciuni.

Diferenta intre soselele nemtilor si ale ungurilor constau in denivelari. Cam tot drumul am stat aplecata peste cel care conducea deoarece fiecare hop imi raspundea neplacut direct in coloana. Mi-au placut insa inclinatiile soselelor, care urcau si coborau cu regularitate, astfel incat de multe ori reuseam sa vad doar o portiune verticala, dandu-mi senzatia ca urc spre cer. Un cer capricios, adesea plin de nori de diferite consistente, dar care s-a dovedit tolerant pana la finalul zilei.

Am trecut cu usurinta vama in tara si in jur de ora 4 dupa amiaza am ajuns in Timisoara, tocmai la timp sa mai dam o raita prin oras, sa studiem lumea. Vremea racoroasa se mutase  aici, asa ca zgribuliti am intrat la Cora dupa o pizza si apoi intr-un club de subsol, un Irish unde am degustat o bere buna si parca lumea a inceput sa aratate dintr-o data  altfel.

Am incheiat seara intr-un alt bar, cam golut, unde am inceput sub impresia licorilor consumate sa studiem lumea.  In stanga noastra o tipa vrajea de zor cu doi, unul ramas de pe vremea caldurilor, in slapi si tricou, cred ca era tapan complet si al doilea in clasicul si deja incetatenitul trening si la o masa in fata noastra o tipa intolita business, iesita cu colegii,vreo 5 tipi tineri, la una mica dupa program. Faza comica a fost cand partenerul meu a stranutat, iar ea candida i-a urat sanatate, peste mese. A naibii politicoasa! Am facut o figura acra, pana i s-a sters amabilitatea de pe fata si si-a retras tentaculele spre masa ei. Felicitatului i se intinsese un zambet larg pe fata, moment in care am hotarat ca ar fi timpul sa mergem la culcare.

Invitati in excursie:

Gabriela, Carmen Negoita, Gabriela Elena, Noaptebunacopii, Mirela, Teo Negura, Cristian Dima.

18 gânduri despre „Cu motorul prin Europa(ultima parte)

  1. Deci, nu de dragul ”licorilor” bateți voi barurile, ci pentru studii serioase asupra oamenilor. Hmm! La scuza asta încă nu m-a dus capul. 😀 E clar, trebuie să mă apuc și eu mai serios de cercetăre de acum încolo. 😀

  2. Pingback: Take the Lead. Recomandare de weekend « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: D’ale lui Victor | Noaptebunacopii's Blog

  4. Anca, uite, chestia asta:”unul ramas de pe vremea caldurilor, in slapi si tricou”…mă ucide! Sau o ucid eu pe ea! Păi cum se poate să lași țăranul în șlapi ,la bar??? E dezgustător! Hai că la mare, vara, pe terasă…dar în oraș, în Timișoara, în bar??…pfui! Eu sunt de părere că o fi el Irish Pub, dar o ținută decentă (măcar fără șlapi, cel puțin sandale..) se cere.
    În rest, frumoasă excursie, curajoasă, ați văzut multe locuri frumoase și amintirile au rămas aproape neșterse…Cât despre ploaie, am prins-o pe autostradă, azi-vară, când veneam din Italia, exact la intrarea în Austria…Ei, dar aia nu era ploaie, era Potopul! Nu vedeai mașina din față, ceva teribil, vânt, frig, o furtună ca la munte. Abia am ajuns, după ore de ploaie austriacă, la un Oldtimer, aproape de Viena, ca să prindem un somn bun, în paturile alea calde și moi! 🙂
    Weekend frumos să ai și nu uita de…tango. Cu Antonio sau cu Richard, e greu de ales! 😉

  5. Pingback: Accidente, anomalii, bizarerii « Gabriela Elena

  6. Pingback: SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  7. Pingback: Poveste de vis (17) « Blogul lui Teo Negură

  8. Pingback: Drumuri aproape – Ardeu 8 « Cristian Dima

Lasă un răspuns

