Vreti sa uitam de toate: dansati-ne!

Sunt absolut convinsa ca cei care stapanesc aceasta arta, fara a fi balerini, au fost asediati de femei si au fost sufletul petrecerii oriunde s-au aflat. Consider dansul ca o modalitate usoara de apropiere si de castigare a bunavointei unei potentiale tinte. Oricat de suparata sau neinteresata pare initial, in momentul in care o invarti de cateva ori, lent ( o distrezi, nu o zapacesti de cap!), o ghidezi alunecand pe ring, fara s-o scapi cu picioarele in sus peste asistenta, faci cateva miscari amuzante, gheata s-a spart si calea spre inima ei e deschisa.

Imi amintesc pe vremuri la Casa Studentilor m-a dansat un tip o seara intreaga. Nu trebuia sa stiu nimic, doar sa ma las condusa, ma ghida perfect si avea un mod de a ma tine aproape de el, incat nu puteam pasi decat in ritmul pe care-l urmarea cu un extraordinar talent. Intr-o alta seara, la o nunta un tip care facuse ceva dansuri populare m-a invartit toata noaptea, de era sa dau cu meniul de pamant de cateva ori! Am simtit ca plutesc o vreme, apoi  mi-a  fost rau de la atata invartit! La o alta nunta, un barbat bine(doar atat imi amintesc din el,sunt ani lumina de atunci) mi-a explicat cum sa nu mai topai la vals. De la baletul facut in clasele mici, stapaneam eu tehnica, dar acest om m-a cizelat. L-as fi monopolizat toata seara, daca nu m-as fi temut ca sotia lui ma va banui de ganduri ascunse. Prietenul meu de atunci, stia cat imi place sa dansez, asa ca ani de zile m-a plasat la cei mai buni dansatori de la petreceri, ca sa nu mai bazai pe scaun si sa poata omul numara linistit la pahare cu baietii.

Deci da! merg la petreceri ca sa dansez, de la muzica de la telejurnal pana la cea mai japitoasa manea, pe care n-as asculta-o in rest nici sa ma ameninti ca nu voi mai gusta ciocolata niciodata ! Nu stiu daca mi se trage de la baletul si gimnastica facute in clasele mici sau e o chestie pe care am dobandit-o pe parcurs, insa cand aud o piesa melodioasa simt nevoia sa ma zbat nitel. Daca merg la un chef, indiferent cat de interesante sunt discutiile de la masa, daca nu se danseaza, dupa catva timp ma plictisesc, imi amortesc toate partile pe care stau si …as cam pleca acasa! Daca se danseaza ma ondulez pana se face ziua, chiar daca nu-mi mai simt picioarele, iar dupa ce ma trezesc (din somn, cine a zis ceva de bautura?) merg de parca mi-a luat cineva picioarele si le-a pus pe-ale lui Pinochio, imediat dupa ce l-a sculptat Gepetto. Daca la chef sunt zana sprintara, dimineata ma trezesc vrajitoarea cea rea si dejghinata.

Daca barbati ar sti ce putere de seductie imensa are dansul, ar fi pline cursurile de gen de cuceritori in devenire, dornici sa zapaceasca mintile saracelor fete. Parca in ultimul timp dansul a pierdut tot mai mult teren. Sa fie din cauza muzicii sau a faptului ca devenim din ce in ce mai sedentari si e mai simplu sa privim si sa ciugulim ceva, decat sa ne zbatem in ritm de muzica. Voi cum stati cu dansul?

Invitati la dans: Gabriela Ilies, Carmen Negoita, Gabriela Elena, Noaptebunacopii, Mirela, Teo Negura, Cristian Dima, Gabriela Neagu, Melami, Elisa.

49 thoughts on “Vreti sa uitam de toate: dansati-ne!

  1. iubeam atât de mult dansul încât coşmarul meu era că aş putea avea un accident şi să nu mă mai pot mişca – asta însemnând că nu voi mai dansa niciodată – preferam să visez că mor sau să mor pe bune decât să rămân în cărucior şi să nu mai dansez. era un fel de viaţă a doua, mult mai bună – atunci când dansam mi se părea că sunt eu, netrucată, nemascată etc. dacă cineva mai trece prin asta, să ştie că e cineva care să-l înţeleagă.
    spor-t.

  2. La fel ca tine. De altfel, cred că ne e în fire lucrul ăsta.
    La fiecare petrecere mă mir de mine de unde mai am suflu pentru țopăială, și de ce, atunci când încerc să fac ceva gimnastică, acasă, obosesc după nici zece minute.

  3. dacă îţi spun că dansez chiar şi lângă aragaz, mă crezi?
    la mine totul e din… neam. suntem un neam dansator, am învăţat de mică vals, tango şi csardas, nu mai zic cât m-am rugat de bunici să mă înveţe jiana, învărtita pe sub mână şi sârba ardelenească.
    iar soţul meu este ca şi mine, dansator. ni se întâmplă deseori să plutim trei secunde pe-un vals auzit într-o reclamă tv. 😉

  4. Ai foarte mare dreptate. Un bărbat care ştie să danseze, chiar şi câţiva paşi şi care e părezent pe ringul de dans, atrage şi înnebuneşte femeile. Fie că dansează lasciv, dar nu vulgar, fie că dansează cu eleganţă clar posedă un as în mânecă. Uneori mă întreb de ce se întâmplă acest lucru şu răspunsul e că cei mai mulţi îl găsesc inutil şi nu au nici o treabă cu acest domeniu. Eu am luat câteva cursuri de dans standard şi latino şi acum
    îmi bat prietena la cap să mă înveţe dansuri populare. Îmi prinde tare bine şi de regulă, alături de un alt prieten, cu care mai face şi dansuri sincron, devenim sufletul petrecerilor şiu nu de puţine ori auzi… Rareş şi Dima! La dans!

  5. Pingback: PONTA vs DRACU | Madi şi Onu Blog

  6. Pingback: Ultima ninsoare « Blogul lui Teo Negură

  7. Mi-a placut articolul tau, imi place tare mult dansul, sa-l privesc, sa-l dansez… atat cat ma pricep. Si stiu ca nu ma pricep mai deloc, dar imi place, mereu mi-a placut si mereu m-am gandit ca poate intr-o zi voi invata mai mult…

  8. Pingback: PAveste fără sfârşit « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  9. Pingback: Năbădăiosu` şi Moşu` « Cristian Dima

  10. Nu ma mai pot zbate ca pe vremea cind „interpretam” pe Deep Purple,Uriah Heep si altii-ca erau,nu gluma-dar daca este suficient loc in sala, valsul ma face fericit.Inca,daca mai este o pereche,doua sa ne impletim pe ring,e si mai frumos.

    • ei,asta da! valsul a fost mereu la sufletul meu, dar cum spui lipsa locului suficient sau priceperea partenerilor m-au privat de placere. cine stie, poate ma rapeste vreun print intr-o seara si ma transform pentru cateva ore in „cenusareasa valsand” 😀

      • In mod clar „cum zicea Rain Man” se va gasi un print cu care sa plutesti macar intr-un vals Boston (lent),cu alunecari a la Fred Astaire, pe un ring acoperit cu nisip…

      • alexandru,nu cu nisip, nu vreau pe plaja. trebuie sala de bal, rochie lunga plina de voaluri si pantofi care sa alunece suficient cat sa pot face piruete 😉

      • Sala mare de bal,care in unele locuri are un pic de nisip pe care iti tirii putin piciorul si care,asigura o sonorizare specifica.De-aia am spus ca e a la Fred Astaire.
        Daca preferi ritmul obisnuit,avind in vedere ca stii cam pe unde e Austria,acolo sigur gasesti si sala suficient de mare si printul aferent si muzica.Sau fa loc in sufragerie,ia-ti „printul proprietate” si visati,amintiti-va!

      • asta cu nisipul nu stiam, iti multumesc pt informatie. acum pot visa adecvat! am luat aminte la cele doua propuneri, ma gandesc la care sa optez 😉

  11. Eu chiar fac dansuri in timpul liber, de doua ori pe saptamana. De cateva luni. Tango argentinian, salsa, bachata, merengue, discofox, vals si menuet, sirtaki. Atat deocamdata. I
    mi pare cel mai placut mod de a-ti umple timpul liber, a face miscare ori a crea relatii…

    Dansez de cand ma stiu, intotdeauna cat pot. Chiar si pe masa, daca ma simt bine la petrecere! Si dansez orice. Fara dansuri populare nu se poate. Valsul e de-al casei. Tango clasic sau milonga… sunt mandra de ceea ce am invatat in ultimele saptamani si mi-e cel mai drag acum. Sunt multe de spus…

    Maine seara am serbare la studioul de dans la care merg. Pentru Mos! 🙂 Partener imi e Radu, unul din baietii mei. Ma duc sa-mi aranjez rochia…

  12. Pingback: Eu și Moș Crăciun « Un blog cu năbădăi

  13. Pingback: Un cadou la mana a doua | Gabriela Neagu

Lasă un răspuns

