Impresii despre George Michael

Cu febra colindelor, am ajuns la super rulata „Last Christmass” a lui Wham si de aici pana la George Michael a mai fost doar un pas mititel. Pe vremea tineretii mele(nu ca acum as fi baba, dar mi se citeste maturitatea in priviri!) omul asta a avut un succes nebun. Ii urmaream cu limba scoasa si intr-o adoratie muta toate clipurile care abundau de scene sexi si de modele feminine de top. Aspectul sau usor non-coformist, de o neglijenta studiata si  usor nebarbierita, facea furori.

Dupa o vreme cand celebritatea a inceput sa i se urce la cap, au aparut si zvonurile mai intai timide cum ca ar cocheta cu cei de acelasi sex cu el si apoi, confirmarile. Asa cum suntem tentati mereu sa judecam la sange, m-am simtit cumva dezamagita si l-am abandonat. Cand mai dadeam de el intamplator mi se parea oarecum fals si parca aerul barbatesc pe care i-l admirasem de atatea ori, palise. Intre timp a intrat si el intr-un nedorit con de umbra din care n-a mai reusit sa iasa, iar scandalurile din toaletele publice, n-au facut decat sa faca uitarea in care a intrat, mai deasa.

Incontestabil, „Last Christmass” ramane un clip care mie imi trezeste amintiri frumoase, cu iarna, zapada, dragoste, tinerete si ganduri bune, unde toate par posibile si extrem de roz.

Pe langa aspectul frumusel imi place timbrul vocii si am senzatia ca atunci cand canta o face cu tot sufletul. E static pe scena, dar nu are nevoie de miscare, vocea umple tot spatiul disponibil! Piesa urmatoare creaza atmosfera de meditatie, iar Georgica sufera din toti porii!

Si pentru final am pastrat o piesa deosebita din coloana sonora a filmului de desene animate „King Lion” unde George Michael ii da replica lui sir….Elton John!

Ca sa fiu sincera nu ma intereseaza preferintele lor sexuale, atata vreme cat pot umple o scena doar cu vocile, neavand nevoie de lumini speciale, figuranti sau o intreaga industrie sa-i puna in valoare. Unele piese raman in memorie si parca pe masura ce trece timpul, dobandesc valori noi sau constituie din cand in cand un moment de relaxare. Auditie placuta!

14 thoughts on “Impresii despre George Michael

  1. Faptul ca Doors au fost niste descreierati,ca Elton John se da pe hinta cu un barbat ,ca Eric Clapton a fost un alcoolic si un drogat (acum ii citesc autobiografia) nu inseamna nimic pentru mine.E treaba lor cum aleg sa-si traiasca viata.Dar daca muzica lor imi spune ceva,daca ma simt bine,imi vine sa zbor sau chiar sa dedic una din melodiile lor cuiva drag mie,pentru asta ma bucur ca au ales sa ma incinte si pe mine cu harul lor si multumesc lui Dumnezeu ca m-am nascut la timp sa-i pot asculta.
    George Michael are voce deosebita,are numai piese foarte frumoase si cinta cu placere,fara nici un efort.(nu stiu daca mai cinta,ca zicea la un moment dat ca nu-i ajung trei vieti sa cheltuiasca toti banii pe care-i are si nu mai are timp si pentru scena)
    Red,
    Sarbatori fericite!
    Si sa-ti amintesti cu drag de ele mult,mult timp de-acum inainte.
    Alexandru.

  2. Poate asta ar trebui să ne intereseze mai mult… calitatea intepretării muzicale nu viaţa celor care prestează pe scenă… Dar dacă nu ar mai exista şi bârfele mondene, paparazzi cu ce ar mai trăi?

    Sărbători fericite ţie şi celor pe care îi porţi în suflet!

  3. Pingback: - Elisa – gradina mea de vis

  4. Pingback: ŞI EI ÎL AŞTEAPTĂ PE MOŞ CRĂCIUN (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

