De Craciun

Se cheama ca am terminat cu smotruielile, cu prajituritul (foarte bune mi-au iesit, ai putea sa juri ca-s cumparate de la magazin, din alea la caserola, dar nuuuuuu!) cu friptanele cu carnaciori, cu sarmalele mostra (primite de la vecina, ca i s-a parut ca as avea nevoie, desi ma tot stradui sa-i explic ca eu mananc doar carne o vreme, pana mi-o trece dorul!) cu salatica boeuf, de care chiar imi era dor si am executat-o cu mare drag. Am hotarat ca ce nu am apucat sa bibilesc, voi putea s-o mai fac si dupa Craciun, ca n-au intrat zilele in sac si de dereticat e voie si dupa ce trec Sarbatorile. Mi-am pus mainile iesite din umeri la loc si m-am asezat strategic pe pat, tolanind in fata bradului. Si am constatat ca mi-e teribil de bine si ca ador zilele astea in care nu trebuie si nu e voie sa prestezi nimic. E liber in schimb la rontaiala, bine ca mi-a adus Mosul ceva portocale, sa nu mi se aplece cumva, de la degustatul ala continuu. Ce poate fi mai placut decat sa ai o singura preocupare: „oare ce sa mai mananc?” desi simti ca ce ai mancat acum 2minute inca se zbate sa-si gaseasca loc in stomacul ghiftuit. Sau sa infunzi patul recuperand toate zilele in care somnul era pe fuga si o gramada de probleme isi cereau rezolvarea? Ei, acum suntem in pauza pentru ca meritam!

Dragilor, va doresc odihna placuta in continuare, parca de la atata ingurgitat, tot sangele iriga doar stomacul, iar neuronul creativ vegeteaza undeva la regenerare sau asa sper eu!

Va las cateva poze de bradut sclipicios!

16 gânduri despre „De Craciun

  1. Asa imi spun si eu la fiecare sarbatoare. Ce nu apuc inainte, voi face dupa. Ma bucur ca nu sunt singura care mai lasa din treburi, deja imi faceam griji ca as poseda oaresce handicap…
    Sa te odihnesti si tu, sa-ti fie bine, sa te bucuri de Acasa.

    • eu am o mare problema: daca fac luna-bec peste tot, dupa cateva zile ce mai fac? mi-e teama sa nu ma plictisesc 😉
      ma fac eu mare si-mi iau menajera…sa mi se faca dor sa spal vase si sa fac curat!

  2. Pingback: Azi colind « Blogul lui Teo Negură

  3. Pingback: De Crăciun şi zi de zi, fii mai bun! « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

