La multi ani,2011!

Ora de bilant, pentru cine vrea sa-l faca. Eu ma simt bine acum si nu vreau sa-mi stric starea de bine bifand ce mi-as fi dorit sa se intample si ce nu mi-a iesit la scara la care am visat eu. Ce n-a fost sa fie, probabil nu mi-ar fi adus nimic bun. Hotararile luate, mi le asum in intregime si sper ca intr-un final intelepciunea varstei sa ma  viziteze si pe mine(yeah,right!!!). Planuri pe anul viitor nu fac, imi plac suprizele placute, asa ca am sa tin ochii deschisi larg sa nu ratez nimic din ce se desfasoara in jurul meu.

Va doresc ca noaptea dintre ani sa va lunge necazurile, tristetile, neimplinirile si Noul An sa va gaseasca veseli, fericiti, dornici de noi realizari, alaturi de toti cei dragi voua!

LA MULTI ANIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

Felicitarile curg spre: Melami, Cristian Dima, Carmen Negoita, Gabriela-Elena, Teo Negura, Mirela, Elisa, Alexandra, Georgiana, Psipsina, Noaptebunacopii, Gabriela Ilies si catre toti care m-au citit cu sau fara blog.

34 de gânduri despre „La multi ani,2011!

  1. Pingback: ...fina - Elisa – gradina mea de vis

  2. La mulți ani, 2011! 🙂

    An Nou fericit!

    Iată alfabetul anului 2011:

    A…amabilitate din partea tuturor

    B…Bogăție, evident!

    C…Cumpătare, că vei fi bogat!

    D…Dragoste și daruri

    E…Entuziasm în tot ce faci

    F…Frumusețe sufletească și nu numai 😉

    G…Gânduri bune

    H…Har și haine noi…habar n-ai cât de mult contează! 😉

    I..Iubire, iubire, iubire!

    J…Joc și voie bună!

    K…Kilograme în minus unde e cazul… 😉

    L…Lejeritate în tot ce faci. La mulți ani!

    M…Mulțumire personală

    N…Noroc

    O…Originalitate

    P…Prieteni mulți și buni

    R…Reușite

    S…Sănătate și stabilitate

    T…Tovărășii benefice

    U…Urări de bine

    V…Vorbe calde

    Z…Zile fericite

    An nou fericit!

  3. Văz că unele personaje îţi zic „La mulţi ani, Ancuţooo!”. Presupunând că nu ăsta e numele întreg, îţi doresc numai bine atât ţie, cât şi celor pe care-i iubeşti, sănătate şi dacă e să fie şi lacrimi, atunci să fie numai d-alea bunele, de bucurie. 🙂
    Şi închei tradiţional: La mulţi ani, Ancuţooo! :))

  4. Pingback: Un calcul matematic neobişnuit « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

