Sorcova vesela!

Hai cu buna dimineata mult dupa pranz! Am trecut cu bine in Noul An, alturi de oameni dragi, unii in persoana, altii doar la telefon. M-am simtit norocoasa si speciala, am ras, m-am bucurat si asa cum am mai zis nu am facut nici un plan. Doar mi-am dorit sa ne fie bine la toti!

Anul acesta am petrecut acasa in familie, cu de toate in jur, mancare cat pentru toata zona, bautura moderata si dupa ora 12, colindand vecinii si schimband urari de bine si ciocnind sub sclipiri de artificii. Din obligatie, pe unde am fost am privit programele la tv. De remarcat ca ponderea manelelor si a populatiei de culoare care anul trecut paruse a cotropi totul, a mai scazut. M-am mai pus la curent cu ce se poarta in materie de dezbracaciuni, silicoane si rujuri roz bon-bon. Comicii au performat tot cei vechi, ruginiti, grasi si cu poante expirate, imprumutate de pe net. Stau sa ma gandesc ca probabil, pe vremea celui-al-carui-nume-nu-vreau-sa-l-pomenesc, circula mai greu informatia sau existau oameni cu adevarat inspirati care le scriau poantele. Sau poate am devenit eu prea pretentioasa si cer prea mult, de la niste televiziuni specializate pe alt gen de divertisment.

Una peste alta a fost dragut sa sorcovim cativa vecini, sa le gustam prajiturile si bautura. Azi e zi de odihna, nici iarba nu creste! La voi cum a fost?

20 thoughts on “Sorcova vesela!

  1. A fost bine.
    Pe mine m-a pus necuratu’ sa ies in strada la miezul noptii sa vad arficiili si m-a prins asa un frig, pe la 12 jumate, incat chiar cand ii uram Georgianei la telefon un calduros hai sa traiesti, am constat ca nu-mi mai simt degetul mare de la piciorul drept si m-am gandit, hai c-am sfeclit-o, mi-a degerat degetul!Pe bune! Numai ca in masina , in drum spre casa am inceput sa-l simt usor-usor. Acum am alt betesug, ma doare-n spate, la propriu adica si numa ce incerc sa beau o tuica fiarta. Pfui. Ce va sa zica varsta asta, fir-ar sa fie, cum simti instant fiecare an ce trece! 😀
    Cum ar veni, am inceput anul nou cu bine!

  2. La mine a fost cel mai odihnitor revelion,l-am făcut acasă,chiar mă gândeam că cineva mia spus odată,citez:”eşti bucuros că a m-ai trecut un an ?, gândeştete că a trecut un an şi din viaţa ta .”

    • belsug,normal, clar si evident! la multi ani cu sanatate!
      aici a nins azi, peste zapada care rezista cu indaratnicie de vreo saptamana. asa ceva e rar in zona asta. e frumos privit din casa…dar de luni. back to work 😉

  3. Una peste alta , in mare cam la fel ca la tine , cu papica cu bauturica si caldurica si-n sobe si in suflete. Si -ti doresc si tie la fel , sanatate , noroc , belsug si bucurie. La multi ani! 🙂

  4. Avand in proprietate un catel mult prea vesel, nu am plecat de acasa. Norocul nostru ca vedem artificiile de pe balcon, de la caldura, ca de mers in „centru” chiar nu aveam chef. In pijamale noi – noute, nici prea veseli, dar nici tristi, cu o liniste aproape mormantala in toata scara blocului, dorindu-ne doar sa fim sanatosi si sa ne iubim.
    Pana pe la 5 dimineata am „frecat” net-ul, apoi m-am culcat si eu ca oamenii.
    An nou bun, bun sa fie!

    • si eu as fi avut nevoie de o masina sa vad artificiile din centru, dar stiu imbulzeala si pocnitorile care te lasa fara auz, din ceilalti ani, asa ca nu regret prea tare. am vazut cateva tare frumoase la noi in zona, asa ca ma simt satisfacuta. daca te simti bine in interior, restul sunt accesorii care fac bucuria intreaga, iar daca nu…nimic nu e suficient.
      un An asa cum iti doresti alaturi de cei dragi!

  5. Am ales-din comoditate-sa stam acasa.In pijamalele aferente,ascultind muzica,gustind diverse si urmarind pe geam spectacolul luminilor din cartier.
    Apoi,la un moment dat am zis „pui joaca” si ne-am cerut in pat.
    La multi ani buni!

  6. De ceva vreme – 8 ani, mai precis – pasim in noul an cu un grup de prieteni si cativa invitati noi, de la caz la caz – intre 40-50 si 100 de persoane, cu tot cu copii! Ne organizam din timp si rezervam un intreg salon de restaurant ori club numai al nostru, pentru a evita betivii, manelele etc. Ne cunoastem, ne dansam, facem tot felul de concursuri haioase, cu premii si mai haioase. Mi-ai dat o idee, Anca… 😉
    Am intrat in 2011 razand si dansand salsa.

    Bine va regasesc pe toti!

Lasă un răspuns

