Azi dansam romantic!

Avand in vedere ca trec printr-o perioada extrem de aglomerata la lucru si vin mai mult decat tabarata acasa, azi doar vom dansa, pe piese de referinta pentru mine si care imi trezesc tot felul de amintiri placute. Sper ca lipsa prestatiei neuronului va fi compensata de muzica aleasa.

Prima piesa e din „Top Gun”, scena celebra a urmaririi masinii cu motorul si toate reprezentantele sexului sensibil, cad secerate de spiritualitatea unui Tom Cruise delicios… de scund! Singurul minus e ca discutia e in germana…se pare ca incep sa fie din ce in ce mai greu de embeduit piesele deosebite!

Urmatoarea e soundtruck-ul filmului „9 saptamani jumate” cu Kim Basinger si Mickey Rourke frumosi, tineri, indragostiti si testandu-si limitele. Memorabila scena in care ea legata la ochi testeaza tot felul de alimente iar el ii da in final ardei iute. Am gasit-o dar e un pic prea explicita ca si filmul de altfel. Daca va tenteaza va las s-o descoperiti singuri.

Inca una pe care o stie toata lumea si care mie imi e tare draga, ca si filmul, de altfel, Pretty Woman, am zis romantic da? Asta nu putea sa lipseasca! Cine nu a visat un print calare pe cal alb dand navala sa te salveze din turnul in care stai inchisa. Unele dintre noi inca mai asteptam printul, stafidite si privind prin lentilele ca fundul de borcan!

Inchei aici doar pentru a va permite  sa va amintiti piese pe care ati dansat, care v-au marcat sau care doar va aduc buna dispozitie cand le reascultati. Ultima oara am dansat frumos impreuna, putem reedita?

LE: Anunt cu mare antren deschiderea unui blog detinut de oameni dragi mie si unde voi colabora si eu din cand in cand. Dati o fuga pentru ca merita. Ei sunt:  Buimacii !!!

41 thoughts on “Azi dansam romantic!

  1. Pai daca e sa dansam…dans sa fie! Stau si ma intreb daca e „ceva in aer”, pentru ca prea scriem cu totii despre dans. O fi un microb, un virus de sezon ceva? 😛 Si daca e…ok, eu nu am de gand sa ma tratez.

  2. Draga mea, buna alegere. Am in fata o cana mare de cafea, aburinda, si ma delectez cu piesele tale. Asta da mod placut sa-mi incep ziua. A mea e de acum frumoasa, ceea ce iti doresc si tie.

  3. Ti-a ramas cheful de dans dupa focul de tabara de la Cheile Turzii?
    Si,numai muzica de film?
    Sau de fapt,ti-e dor de sensibilitati,de un motiv pentru lacramare…
    Trebe si de-astea.
    Hai,ca numai azi te mai incurci in dosare si-apoi ai doua zile de respiro.
    Saru’mina.

    • hai sa traiesti, domnul care ne initiezi in stiintele frumusetilor pamantene si in excursii frumoase privite din unghiuri de vedere deosebite!
      chef de dans am mereu, muzica buna sa fie. motive de lacramare sper sa nu fie, nici macar de bucurie 😉
      multumesc de incurajari, ma plang, dar de fapt imi place sa am de lucru, sunt comunista, daca nu prestez ceva simt ca trece timpul degeaba 😀

  4. Red, ai o dispozitie faina azi, tine-o tot asa, ca-i inceput de weekend!
    Imi place la nebunie Pretty woman, dar si soundtruck-ul filmului “9 saptamani jumate”.
    Bune alegeri, multumim! Pup! 🙂

  5. Săru-mâna de aprecieri la toată lumea!
    Melodii!
    Păi, cea mai sexy, dar de departe cea mai sexy mi se pare cea din ”Pantera Roz”. Suspans, senzualitate, umor… cam tot ce cer eu unui bărbat. Nu-s deloc pretențioasă. 😀

    • BETON!!!! de mult nu mai vazusem desene cu Pantera roz. i hate pink caterpiller. bleah 😆
      cred ca toata lumea doarme. romatismul asta adoarme, stiam eu! ia luati d-aci!

    • da, super filmul! discutam la mirela pe blog de piesa aceasta, ca fiind cea care mi-a deschis ochii privitor la tangou. pana sa vad filmul nu-mi placea dansul acesta, mi se parea prea teatral. acum m-ar tenta sa incerc 🙂

  6. Pingback: Buimacii « Gradina visata

    • m-ai sontacaim nitel si cu tine. doar n-o sa te lasam sa te zbengui singura 🙂
      1. ce oftica!
      2. ce oftica si mai mare!
      sara buna si fructuoasa as zice. as manca niste tort din ala bun de-al tau. mai ai?

  7. Pingback: Poveste de vis (19) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

