Rulouri din pulpa de porc pe pat de legume

Datorita faptului ca nu am mai „legumit” de mult timp, m-am gandit sa va povestesc si voua ce isprava grozava am facut pentru meniul de Revelion. Inainte sa va extaziati va rog sa va amintiti ca sunt novice in ale gatitului si ca desi practic meseria asta de destui ani, doar de vreo jumatate de an o fac cu placere si bucatele mesterite sunt destul de gustoase (nu ma laud singura, ma ghidez dupa ce spun altii!!!).

Asadar am luat o bucata de pulpa(mai putin de 1kg), am taiat-o felii si am batut-o in dusmanie pe ambele parti, condimentand-o si ascunzand-o in frigider pana dimineata, sa-si revina din lovituri. A doua zi am condimentat niste carne macinata(1/2kg din care am facut ulterior si niste perisoare pentru ciorba), am luat niste cascaval felii si am purces la montarea retetei furate din vecini. Am luat o felie batuta de pulpa, am pus peste o felie de cascaval si apoi o galma de carne macinata. Le-am roluit cu delicatete si le-am convins sa ramana in pozitie cu niste scobitori. Cu cat carnita imbraca mai bine umplutura, cu atat se pastreaza mai suculent interiorul.

Intre timp am mai primit  niste felioare de curcan, le-am adaugat si pe ele si ca sa nu-mi mai bat capul cu garnitura, am taiat in bucati mari cartofi, morcovi, am descoperit si niste fasole verde congelata, le-am condimentat  pe toate  si le-am pus in tava de la cuptor. Peste am pus rulourile si dupa o vreme am taiat si niste bucati de carnati, pe care recunosc ca le-am gasit cu greu loc intre  participantii la festin. Cand carnitele s-au rumenit frumos, le-am intors si pe partea cealalta. Operatiunea am executat-o la foc mic, a durat putin peste doua ore, dar aroma si gustul au meritat asteptarea.

Voi ati gatit ceva special sau ati zarit/gustat pe unde ati fost oarece-uri sofisticate? V-a ramas gandul la ceva?

74 thoughts on “Rulouri din pulpa de porc pe pat de legume

  1. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 50) « Blogul lui Teo Negură

  2. Recunosc, n-am incercat inca patul de legume, but again, nici eu nu sunt chiar porc 😆
    Ce spui dumneata, duduita, aduce cu cordon bleu-ul, doar ca pe ala l-am mincat doar din vaca sau pasare. Iar in interior, in loc de tocatura, era cascaval si sunca de Praga taiata fisii. A, cel cu vaca era dat prin pesmet, ca schnitzel-ul. Dar voi incerca si reteta ta, doar ca in loc de carne tocata, as incerca niste prosciutto iar „sarmaua as imbraca-o in fo doua suvite de costita afumata, pentru gust si aspect 😉

    • asa este aduce, cum spuneam am tras cu ochii la ce au facut vecinii, mi s-a parut interesant si am zis zis sa incerc . cu alta ocazie am imbracat si eu niste ficatei in costita, reteta sarbeasca, de-li-cios!
      btw-multumesc pt ieri, esti un oponent de nadejde 😉

  3. arata foarte apetisant si sunt sigura ca si gustul a fost pe masura. Deja mi se face foame. Bine ne sade, sa vorbim despre astfel de delicatese acum, cand ar trebui sa fim preocupate de siluete! Hmmm. Dar ca sa ne consolam, ne-am putea procupa de siluetele altora. 🙂

  4. Pingback: Strike a pose, please! « Mirela Pete. Blog

  5. Ce, de ce? Pai adicalea, tu o bagi de dimineata cu apropouri sugestive din care ce-as putea sa inteleg altceva decit sex si iarasi sex. Crezi ca nu stiu care-i treaba cu legumele si la ce spuneti voi morcov si castravete si asa mai departe? Si atunci patul ala cum sa nu-mi sugereze tot felul de orgii cu niste porci de barbati. Auzi tu exprimare, „a durat putin peste doua ore, dar aroma si gustul au meritat asteptarea” Doamne iarta si pazeste! 😆
    In alta ordine de idei, mai ai vreun loc la masa? 😉

      • Abia acum l-am vazut. 😉
        Anca, meriti laude si aprecieri, dar eu am trecut pe suc de citrice, anans si varza rasa. E musai, iti dai seama ce greu e si sa privesc minunatiile tale, cand stiu ca si maine tot varza si anans am!
        Ei, noblesse oblige! Te astept si eu pe la mine, ca ieri n-ai avut timp de …sprachen Sie Deutch! :))))))))))

  6. Cea mai buna si la care iti ramane gandul e, de regula, ultima surpriza cu care esti servit undeva. Sau cea mai delicioasa „chestie” din copilarie.

    Azi, uite, mi s-a facut pofta de un strudel de mere cu sos cald de vanilie, reteta austriaca…ah… Ploua pe interioare :))

  7. ceva asemănător au nemții ca și mâncare tradițională, doar că mai puține legume pe patul acela și mai mult vin roșu, dulce. eu spun rețetei acesteia purceluși… 🙂

  8. Sa va fie de bine, pofticiosilor! ca de obicei vin si eu la spartul targului si nu mi-ati lasat si mie nici macar niste firimituri, mancailor!
    Red, felicitatiuni! Pot sa-ti spun ca esti buna de maritat! 😀
    Ce pot sa-ti spun este ca eu evit cat pot sa combin carnea cu produsele lactate. Nu mananc cuser, dar cred ca aici evreii cam au dreptate.

    • adica fara pui cu smantana? si lasagna?
      am devenit buna de maritat cand nu ma mai intereseaza aspectul asta, oricum iti multumesc! avem si pentru tine, portia ta am pastrat-o. se poate? 😀

  9. Binenteles ca fac, dar mai rar! Si vita cu sos gorgonzola, cum sa nu!
    Multumes c ca v-ati gandit si la mine, am venit acasa moarta de foame, mi-a trebuit o ora intreaga sa ma satur! Inca mai rontai…

    • iti multumesc pt aprecieri, chiar mi-a placut ceea ce am facut! sa vezi cu ce drag le bibileam sa intre la locul lor. nu mi-am inchipuit niciodata ca gatitul poate fi placut si ca ofera satisfactii 🙂

  10. Ce sa spun? Jobul meu este sa gust zilnic 20 de feluri diferite de mancare la prima ora (adica 9), apoi, in timpul programului, diferite aperitive, salate, prajituri de casa si tot ce isi pot comanda oamenii sa manance la ocazii festive sau acasa. Era bine daca inainte sa pui felia de cascaval, ungeai cu putin mustar carnea. Merita sa incerci data viitoare!

      • Crede-ma ca nici acasa nu ti-ar mai trebui mancare. Poate o ciocolata, o prajitura facuta de tine, o chestie pe care nu o vezi toata ziua la servici. Daca esti soi bun, te-ai ingrasa, dar pe mine se spune ca rautatea nu ma lasa.

Lasă un răspuns

