Leapsa cu carti si ziua de dans!

Am preluat-o de la Alexandra si ca orice datorie daca nu o onorezi, ajungi sa o amani pana uiti de ea. Deci hai sa incercam:

1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?
Marin Preda

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?

Imi place realismul si nota de umor firesc cu care zugraveste oamenii.

3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o « urmă» a umanitătii?
Biblia.

4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?

O seara linistita , cald, cuibarita in pat si cu nimic de facut in urmatoarele ore.
5. Dacă aţi avea puterea de a « şterge » un personaj de roman care ar fi acesta?
N-as sterge nimic, daca autorul a considerat ca-i sta bine acolo, cine sunt eu sa-mi permit sa fac curat la el in carte? 😀

6. Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?
Si daca e detestabil probabil are o logica pentru care si-a gasit locul in roman.
7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte ?
Nici unul !Sunt carti pe toate drumurile, la ce sa-mi obosesc mergatoarele?

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?

Nu ma simt atrasa de unul in mod special, desi sunt convinsa ca fiecare ar avea ceva de adaugat la povestea scrisa. Cate un amanunt ce l-a inspirat, o ezitare in continuare povestii intr-un sens sau altul…

9. Care ar fi primele cuvinte care i le-aţi adresa (în afara de « Bună ziua »)?
Mi-as dori sa pot scrie macar pe jumate ca si dv.

10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
Mare, larga, incapatoare, cu carti vechi trase in piele, dar si romane noi care se citesc asteptand in aeroport, sa contina de toate, sa pot sa-mi aleg in functie de dispozitia momentului.

Predau leapsa mai departe: Gabrielei, Mazgalica, Psipsina, Tinkerbeel si oricui i se pare amuzanta si vrea sa o onoreze aici sau pe blogul personal.

Si pentru ca este vineri, ar fi timpul sa alungam grijile zilnice, se apropie weekendul in pasi de dans. Incepem dezmatul cu George Michael si Mr Elton John, cu un blues superb din filmul de desene animate „Regele Leu”.

Iar acum o usoara schimbare de ritm ar fi binevenita, ce ziceti de-un reggie, un vin rosu ca sa va ajute integrarea in peisaj si patrunderea in atmosfera:

Si ca sa va sparg la sentiment, o piesa pe care am adorat-o complet in studentie si o ascultam absolut scufundata in boxe( din cauza ca nu stiam raspunsul la intrebarea „with or without you”).

Deci, dansam?

35 thoughts on “Leapsa cu carti si ziua de dans!

  1. eu am prestat leapsa asta la balaura, asa ca aici ma bag direct la dans. Pfuuua, direct plasture cu melomanie, RedRed Wine! I like it! Iar U2… e de belea . Nu stiu dupa ce mor mai tare, dupa muzica lor, sau dupa Bono!

  2. întrebarea 5 m-a electrizat. imediat mi-a venit în minte un personaj: Dinu Păturică. de fapt, apoi, am realizat că aş scoate toate personajele negative şi le-aş duce la instrucţie într-o închisoare gen Sing-Sing. să vadă ele dacă le mai place să tulbure apoi liniştea eroilor pozitivi sau a celor care citesc şi se minunează cum de (nu) se rezolvă lucrurile.

    • pai bine si atunci cum ar iesi in evidenta personajele bune daca nu in contrast cu cele rele? imi amintesc ca-l adoram pe JR in Dallas. avea o minte care functiona diabolic,dar avea nerv, aialalti erau prea searbezi 🙂

  3. ok, red-girl, o să preiau leapșa. 🙂 aveam ceva în cap. a new post, dar te pot eu refuza? nu, nu pot. ultimele tale postări au stârnit pe-aici comentarii spumoase, ai avut inspirație, ai știut să ne ridici mingile la fileu, chiar mi-au plăcut ultimele zile la tine. 🙂
    despre muzici:
    – da, george michael este cu siguranță mare în această interpretare, aș spune chiar că e momentul în care s-a depășit pe sine, cel de atunci, iar sir elton john a avut o contribuție însemnată. (mă gândesc că da, a fi mare înseamnă a ști să fii generos, a dărui)
    – ub40… 😆 cine nu a dansat reaggae prin anii 90? am un prieten cu care chiar făceam tandem pe melodia asta.
    – u2.. vor avea un post la mine și dacă norocul ține cu mine și negocierile nu se împotmolesc o să-i văd în septembrie pe lia manoliu. 🙂 deocamdată spun doar că momentul lor de glorie, în mintea mea, rămâne concertul de la slane castle.
    o mostră?
    http://www.youtube.com/watch?v=3BsF9tQ0GTk

    • hmmm, ce sentiment placut de eliberare muzicala! ce bine mi-a picat gestul cand arunca in public cu dragoste, superb!!!
      leapsa m-am gandit ca te va distra. si mie mi-au placut f mult ultimele zile pe aici, comentariile voastre au fost interesante, de toate felurile si cu problemele puse in multe moduri. asta mi-am dorit mereu, insa trebuie sa vreti si voi 😉
      sper sa fiu in continuare pe masura asteptarilor si multumiri tuturor!

  4. draga mea întrucât veni sentinţa papală după lungul comment postat la el, îi de musai să-mi respect promisiunea de a primi leapşa aşa că o voi face aici (că la mine se renovează, cum îţi spusesem, de-un new post).
    iată aşadar:
    1. dino buzzati
    2. viaţa mea este o poveste normală. prin ochii lui ar deveni fantastică.
    3. pentru că biblia ar fi deja acolo (au pus-o alţii deja) aş aşege hermann hesse- narcis und goldmund
    4. nu am pauze de lectură ci zile în şir în care devorez cărţile 😳 apoi le uit şi apoi o iau de la capăt.
    5. uriah heep?!
    6. pentru că l-a chinuit prea mult pe micul orfan david.
    7. s-au inventat site-urile de cărţi on line. cu unul chiar am o relaţie bună şi le sunt clientă.
    8. dino buzzati sau hermann hesse, e cam greu de ales
    9. le-aş mulţumi pentru operele lor, cu siguranţă.
    10.biblioteca din visul meu ar conţine toate cărţile încă nescrise, pe cele care încă nu le-am citit şi desigur, oameni dragi, cu care să comentez cele citite.

  5. Pingback: O leapşă cu cărţi | Mazgalica!

      • Am revenit caci anul asta mi-am promis ce am pe ordinea zilei..sa rezolv!!
        Deci:
        1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?

        Ion Creanga

        2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?

        Provenim din acelasi mediu , zona si multe altele.

        3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o « urmă» a umanitătii?

        Octavian Paler

        4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?

        Undeva in gradina intr-un scaun de paie sub un tei mare inflorit.

        5. Dacă aţi avea puterea de a « şterge » un personaj de roman care ar fi acesta?

        Fiecare personaj isi are rolul sau, daca as sterge nu ar mai avea sens romanul.

        6. Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?

        Doar daca ar fi in plus.

        7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte ?

        Cati ar fi nevoie , insa…biblioteca imi este foarte la indemana .

        8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?

        Nu m-am oprit la unul in special.Fiecare scriitor are stilul sau …as fi curioasa sa cunosc un scriitor de proza , unul de versuri , etc.

        9. Care ar fi primele cuvinte care i le-aţi adresa (în afara de « Bună ziua »)?

        De unde vin cuvintele?

        10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.

        Mi-as dori sa am o camera pe care sa o pot transforma in mica mea biblioteca in care sa am tot felul de carti : de la carti de bucate pana la carti de filozofie.Din toate domeniile macar cate una.

  6. Pingback: Leapșa a doua- despre cărți « BLOG D'AGATHA

Lasă un răspuns

