Little Fockers

Din reclama filmul parea amuzant si plin de faze savuroase. Din pacate gruparea unui numar mare de actori foarte buni nu garanteaza neaparat o productie de succes.

Punctul central il constituie o familie cu doi gemeni marisori, in care pasiunea a cam disparut fiind inlocuita cu grijile de zi cu zi. Capul familiei are probleme cu gestionarea diverselor crize aparute, cu construirea noii case unde lucratorii isi cam fac de cap si munca nu prea avanseaza, cu banii insuficienti pentru o scoala privata cu pretentii , cu o frumusete care ii pica drept in brate, o ispita greu de refuzat. Peste toate astea apare un prieten vechi al celor doi soti, plin de bani si care tare s-ar combina cu sotia la primul semn de slabiciune al consortului. Exact la fix apare socrul mare, fluturand ideea ca sotul ar trebui sa aiba grija de bunastarea intregului clan si totul se trasforma intr-o goana pentru a demonstra ca merita titulatura de „God Fucker”. Trimiterea la „Nasul” e evidenta insa paralela intre personaje e pur si simplu caraghioasa, ca o parodie interminabila. Robert de Niro apare ca un bunic senil si dus rau cu pluta, Dustin Hoffmann e bronzat terifiant, iar  Barbara Streisand discuta despre sex la emisiuni de mare audienta. Actori din roluri mari, serioase, cu greutate in lumea filmului, mi-e greu sa-i situez intr-o comedioara usurica, care la un moment dat parca forteaza rasul. De mult timp nu m-am mai uitat la ceas in timpul filmului sau sa am senzatia ca-mi pierd timpul! Am ras pentru ca era sambata seara si de aceea am mers sa ma distrez. Dar am avut de cateva ori senzatia aia cand toata lumea rade la un banc pe care tu nu-l gasesti amuzant si ca sa nu se uite lumea stramb la tine, razi si tu.

Ben Stiller in rolul sotului pare incorsetat prea strans, fara posibilitatea de a-si arata adevarata valoare, Owen Wilson- tipul plin de bani dar traind intr-o lume doar a lui, osciland dintr-o extrema in alta, cand profund, cand infantil, cand penibil sau stupid, Jessica Alba( mi se parea mie figura asta dulcica familiara!) rol la fix pentru dezbracaciuni, arata bine, tocmai buna de corupt barbati insurati, gemeni care initial am crezut ca sunt facuti la diferenta de cativa ani, atatea deosebiri sunt intre ei!, toate prezinta un amalgam de contraste amuzante, de situatii duse la extrem, poate un fel de umor mai greu de digerat si care nu place oricui. Oricum daca va hotarati pentru filmul acesta, luati ceva de rontait langa voi, in caz ca mai sunt timpi morti!

20 de gânduri despre „Little Fockers

  1. L-am vazut si eu…slabut. Parca primele doua serii au fost mai bunicele.
    Iti aduci aminte ce comedii erau pe vremuri, ca radeam pana ne dureau falcile? Ori ei s-au prostit, ori noi am imbatranit? 😀

    • cred ca si noi am devenit mai selectivi, dar nici ei nu mai au ocazia sa joace la nivelul la care puteau. mi-am amintit de „nothing to lose” nu mai primeam aer! bun de pus la rana intr-o zi in care toate corabiile par inecate 😀

  2. A fost , parcă, o singură porție de râs, nu știu exact la care glumă. Ceea ce spune mai mult decât cuvintele! În rest, ”amuzamentul”a fost de la căldut (cu indulgență spus) spre înghețat. Nici ”Doi cuscri de coșmar” nu te făcea să mori de râs. Ne-am amuzat mai puțin decât în 2000, când „Meet the Parents” a făcut ceva valuri. Ba chiar primul din serie a fost bun! Te aștept și pe la mine, Anca. ORICÂND! 😉

  3. Pingback: O poză şi o frază « Cristian Dima

  4. Pingback: Un blog cu năbădăi

Lasă un răspuns

