Fara final dar cu multa muzica!

De cand ma stiu nu mi-au placut despartirile si cand nu am putut sa le evit, am incercat sa le scurtez pe cat posibil. Asa ca azi muzica va fi pe marginea subiectului acesta: fara sfarsituri sau macar fara alea triste si fara promisiuni de re-editari fericite.

Incepem cu o piesa dintr-un film, a carei sonoritate ma face sa ma simt ca zbor si-mi creaza o stare de optimism ( acum realizez de unde am visat ca zbor asta-noapte, de la catelul astuia!)

Continuand in nota optimista, am ales piesa Sandrei- Everlasting love, care-mi placea teribil acum multi, multi ani si a carui clip alaturi de Michael Cretu, ma distreaza si acum. Adevarul e ca detine niste gropite tare dulci (ea, evident!)

Acum fara sa va prind in butoiul cu melancolie, am redescoperit piesa urmatoare si fiind la subiect, am simtit eu ca s-ar potrivi. Mariah Carey -Endless love in duet cu Luther Vandross, de care eu n-am auzit, dar care se pliaza frumos pe vocea cantaretei. Un respiro sentimental tare simpatic!

Si pentru ca o voce superba ma duce cu gandul la o alta la fel de valoroasa, desi incet ajung sa devin off-topic, imi amintesc de Whitney Houston intr-o mare forma in Bodyguard si aleg o piesa la repezeala pentru ca-mi fac cu ochiul prea multe si as sta prea mult pe ganduri!

La finalul finalului, daca tot am luat-o pe aratura, ca sa nu va las melancolizati complet, o piesa care degaja energie pozitiva, cred ca se pot bate recorduri la zapacit covoare pe ea. Mi-ar fi placut cea cu imagini din film cu deliciosul Christopher Lambert, insa am gasit-o doar pe aceasta. Ador cimpoaiele si finalul picurat. Auditie maxima!

12 gânduri despre „Fara final dar cu multa muzica!

  1. Pingback: SARKOZEYI | Madi şi Onu Blog

  2. N-ai auzit de Luther Vandross?
    Nu-i bai,dar cauta si asculta-i muzica.E bun.
    Pai,ziceai ca nu-ti plac despartirile,ca incerci sa le scurtezi si cind colo,dai o gramada de muzica si mai stati putin sa o ascultati si pe asta,si pe asta ca-i din filmul acela, si pe asta ca…,in loc sa dai o jumatate de piesa si gata,hai,catre casa,ca oamenii astia s-ar culca!

      • Da,ne-ai deschis apetitul si am stat si am ascultat muzica si intr-un tirziu ne-am amintit ca n-am iesit cu catelul afara si poate-l trece si dupa aia s-a luat curentul in tot cartierul si-am stat pe afara pina la doua jumate,ca intrerea e cu zavor electric si ce …Iti dai seama ce proaspeti sintem azi la lucru…

      • vaaaaaaaaiiiiiiiii, las ca in tot raul e si si un bine: e vineri si urmeaza weekendul!
        chestia cu zavorul ma pune pe ganduri. daca se ia curentul 2zile, nu mai intrati in casa?

      • De iesit se poate.Zavorul are si posibilitate manuala din interior.Dar la ora 2 noaptea n-am sunat nici un vecin,ca n-aveam chef sa iau bataie…

  3. Pingback: Iarnă cu flori colorate « Mirela Pete. Blog

  4. Pingback: La mulți ani! « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

