Sunt calatorita!

Dragii mei cititori,

Sper ca la ora la care voi cititi acest post eu sa fiu nitel calatorita si chiar ajunsa cu bine! Va scriu in speranta ca veti scuza eventualele asteptari la moderare si raspunsul meu mai greoi la comentarii. Nu va temeti, mi-am propus sa postez zilnic asa cum v-am obisnuit! Oricum imi sunteti prea dragi sa stau departe de voi, dar chiar n-am habar cum va fi, asa ca mai corect e sa va prezint scuzele de acum si sa nu fie necesare mai tarziu.

Nu va divulg destinatia inca, voi incerca sa fac si niste poze, cand o fi, ca sa ma pot lauda cum trebuie! Dar pentru asta trebuie sa ajung mai intai si cum eu nu-s cu planurile facute inainte…traim si vedem. Destul sa va spun ca exact ca de fiecare data cand plec undeva am stomacul in gat, fac scenariile cele mai negre posibile si am un gol in stomac. Stiu ca in final totul e bine si ma stresez aiurea…insa nu pot controla chiar tot ce mi se intampla desi mi-as dori.

In speranta ca ne vom citi in curand si de pe alte meleaguri, va imbratisez cu caldura si va doresc un weekend minunat asa cum sper sa fie si al meu!

Pupaturi apasate,

Redsky

15 thoughts on “Sunt calatorita!

  1. Pingback: Cu riscul de a dezamăgi… | Noaptebunacopii's Blog

  2. Pingback: PAveste fără sfârşit – Medieval story. Capitolul 15 « Blogul lui Victor

  3. bănuiesc că eşti în vacanţă. probabil cu ceva schiuri, sănii… să fii bine. lasă blogul că te găseşte el iar noi stăm precum ciorchinii pe streaşină.
    să te distrezi maxim!

Lasă un răspuns

