Duzina de cuvinte-Alegerea

In urma provocarii lui Papa expusa aici, iata povestioara:

Examenul de admitere la facultate se apropia dar nu ma simteam nicidecum pregatita in confruntarea bataioasa ce avea sa urmeze. Alesesem un domeniu cam eculubrant si care se justifica doar prin indemnul constant al mamei, pusa pe chiverniseala, prin intermediul meu, pe principiul ce n-am reusit eu sa obtin in viata, fa tu rost. Aveam adesea pareri opuse insa o minte inteligenta (normal ca a mea, doar ce va inchipuiti???) sesizeaza cand nu are sorti de izbanda si cand e cazul sa renunte la lupta. Periodic totusi, mai ieseau scantei nedorite si mici focuri de artificii aratau ca desi incercam sa ma supun, adevarata mea fire se ascundea cu greu.

Acum nu ca vreau sa-mi caut scuze sau sa-mi gasesc circumstante atenuante, insa intr-o dimineata mergand cu pasi lenti si fara chef prin parcul din apropierea facultatii, m-am oprit pe-o banca, sub un arbore bogat. De undeva din apropiere se auzea suav un cantec de privighetoare (sau era seara, cine isi mai aminteste, e atat de mult de atunci!). Un gand laudativ la adresa trilului suav mi-a trecut fugitiv prin minte si dintr-o data am realizat ca alegerea imi apartine doar mie. Doar eu pot hotara drumul pe care doresc sa-l urmez, chiar daca mama isi va baga o unghie in gat de suparare si chiar daca previziunile ei, ca voi ajunge la sapa de lemn, se vor adeveri, macar voi da gres pe alegerea mea!

A urmat un weekend incarcat de reprosuri, dar hotararea mea a fost definitiva!

12 gânduri despre „Duzina de cuvinte-Alegerea

  1. reduto
    Ca ai telente ispiresciene, ti-am spus? Ti-am spus. Ca-mi place cum scrii, ti-am spus? Ti-am spus. E, ti-am mai spus eu si altele, dar ma opresc doar la cele doua pentru a ramine in topicul postului 😉
    Felicitari, mi-a placut, dar data viitoare te astept cu ceva romantic 😉

  2. Pingback: Duzina de cuvinte « Georgiana

  3. măăăăă… nu mă aşteptam să munceşti în vacanţă! uite ce-a scos papa din nou! untul!
    şi spun, repet, ce ţi-am mai zis chiar de la începuturi: îmi place cum scrii. ai făcut bine că ai deschis acest blog.

  4. Pingback: Duzina de Cuvinte-Mic remember. « cataratorii

  5. Pingback: duzina de cuvinte- un fluture alb « psipsina

Lasă un răspuns

