Daca n-as fi ceea ce sunt

Raspund provocarii lui Papa:

As fi altceva si conform stilului meu de a ma adapta ca si camila la orice mi se intampla, m-as obisnui cu orice si pana la urma ar ajunge sa-mi si placa!

Daca nu as face parte dintr-un cuplu, m-as reinventa mereu pentru a ma bucura de ceea ce am singura, cu toata puterea si dragostea de viata pe care o am.

Daca n-as fi inginer, mi-as gasi o alta profesie cu care nu m-as marita, din dorinta de a avea timp pentru mine si de a-i tine pe cei dragi aproape.

Daca n-as fi femeie, as invata sa-mi ascult partenera, sa-i fiu alaturi la greu, sa-i dau o sansa sa-si traiasca viata fiindu-i o completare, nu o impunere.

Daca n-as fi rac, poate as face mai multi pasi inainte, fara a ma balbai de multe ori inapoi, reluand mereu o cale deja batatorita sau cautand rezolvari noi.

Daca n-as fi mama fiicei mele, m-as simti fara aripi si fara sens in viata, dar probabil ca n-as sti de unde imi vine lipsa, sfarseala si neimplinirea.

Daca n-as fi un om optimist, m-as arunca la pamant de fiecare data cand ma loveste viata si as privi orice incheiere ca un sfarsit iremediabil.

Daca n-as fi om, as fi probabil o pasare, zburand libera in adancul cerului, vazand de la distanta si admirand cum traiesc altii, fiind mereu intr-un loc nou, fara grija zilei de maine.

Daca n-as fi moldoveanca, as apartine probabil altei regiuni a tarii, pe care as iubi-o la fel cu bune si rele si din tot sufletul.

Daca n-as fi ceea ce sunt…dar sunt ceea ce sunt: mama, iubita, inginer, rac, optimista, om, moldoveanca si toate acestea reprezinta un tot, sunt eu si nu mi-as dori sa schimb cu nimeni!

34 thoughts on “Daca n-as fi ceea ce sunt

  1. Pingback: Daca n-as fi ceea ce sunt-Geneza. « cataratorii

  2. Pingback: Serafinele și monologul « Mirela Pete. Blog

    • a fost si soare, insa e un fel de iarna si acolo, chiar daca temperaturile sunt peste 13-14grd. ce ai vazut tu era o zi vantoasa si cam innorata. ne-a si plouat din cand in cand, dar peisajul a fost deosebit chiar si fara soare uneori!

  3. Vorba lui Nichita, Poetul:
    ”Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
    Doua cântece diferite, lovindu-se amestecindu-se,
    doua culori ce nu s-au văzut niciodata,
    una foarte de jos, intoarsa spre pământ,
    una foarte de sus, aproape rupta
    în infrigurata, neasemuita lupta
    a minunii ca esti, a-ntimplarii ca sunt.”

  4. Daca n-ai fi ceea ce esti…ai trecut cateva ipostaze in revista, toate placute. Dar ai putea fi un om sarman, urat, mai rau-prost sau un animal urat de lumea de la noi, din Europa, cum sunt de exemplu sobolanii. Fiinte care in India sunt tratate in alt mod decat la noi. Prin urmare, indiferent ce ai fi, important este sa nu fii in locul nepotrivit (alt exemplu nefericit, evreii din Germania si tarile vecine ei in timpul celui de-al doilea razboi mondial).
    Imi plac articolele tale .

    • bine ai venit,mihaela!
      sobolanul e o fiinta inteligenta, am citit undeva ca sunt foarte bine organizati si chiar daca-i urasc, nu pot sa le contest meritele.
      in ceea ce priveste optiunile, ideea e ca eu nu mi-as dori sa fiu altceva sau altcineva si pe masura ce trece timpul imi dau seama tot mai puternic de acest lucru.
      iti multumesc pentru compliment si te mai astept de cate ori iti va face placere 😉

Lasă un răspuns

