Honey, Im hoooome!!!

Dragilor, m-am intors cu greu si cu regretul ca timpul asta trece mereu prea repede, dar cu sufletul si mintea incarcate de liniste, locuri frumoase si oameni care stiu sa rasfete muritorii de rand!

Ca sa fiu sincera daca la dus mi-au trebuit vreo doua zile sa ma adaptez marii, circulatiei si temperaturii mult ridicate fata de acasa, la intoarcere, dupa aterizare pe Otopeni si transportul intr-un autobuz inghetat, am realizat brusc si dureros, ca-s acasa si e tot iarna!!! Am trecut in doua ore de la +11grd la -12grd. Nu e o diferenta atat de mare, dar stand ca liliacul agatata de manerele din autobuz am inceput sa dardai ca si cainele la injectie! Am facut o noapte alba in aeroport, ocazie cu care am vazut ca exista si acolo oameni care muncesc noaptea si-si fac treaba chiar bine, mi-am incarcat laptopul in baie si am constatat cu necaz ca imi lipseste ceva ca sa ma pot conecta wireless la vreo retea free presupusa a fi pe undeva pe acolo. Am mai tremurat cu talent si dimineata in alte autobuze inghetate la fel de prietenos si m-am aruncat cu spaima inecatului intr-o Timisoara inzapezita. Brrrrrr, nu mi-era dor de loc! Si daca tot am fost in vacata, am inceput cu o zi plina de munca, astfel incat aseara perspectiva unei saptamani lungi si inghetate ma facea sa fiu aproape in lacrimi.

Aia a fost ieri, cand lipsa de somn ma facea pesimista! Azi sunt iar eu, am venit in pasul strengarului la lucru, incotosmanata asa cum ii sta bine unui om normal, la temperaturi sub zero si cu castile in urechi minunandu-ma cata lume proasta este in jur, cand exista atatea mijloace de informare! Se discuta despre criza din Egipt si de faptul ca chinezii au cenzurat cuvantul Egipt pentru a nu fi folosit pe net. Si problema supusa dezbaterii ascultatorilor era”ce cuvant ati cenzura dv?” Raspunsurile au dovedit ca oamenii nu stiau cum se folosete cuvantul si au inceput sa cenzureze cuvintele „guvern”, „parlament”. Cel mai „inteligent” raspuns a fost al unei doamne extrem de fericita care a zis” stiu cuvantul: e Egipt!!!” S-a facut liniste timp in care si eu si Gainusa ne-am prins ca aia credea ca e concurs si a nimerit raspunsul! Dupa hohotele de ras, am tras concluzia: nu stii cu ce se mananca problema, nu e mai firesc si mai sanatos sa stai in banca ta pana ,eventual, te prinzi?

Cu multe zambete calduroase pentru voi, va urez o zi placuta asa cum sper sa fie si a mea!

24 thoughts on “Honey, Im hoooome!!!

  1. zi bună să fie ș la tine. azi până și internetul pare înghețat,cu crustă groasă de gheață la care mă uit ca la o bucată de zahăr candel.
    întoarcerea din vacanță este întotdeauna urâtă, nici nu vreau să știu cum ar putea fi acum când treci de la un anotimp la altul? cred că tare rău.
    dar facem ceai virtual și ne încălzim cu vorbe bune.
    bun venit acasă!

Lasă un răspuns

