Ce cautam pe bloguri?

Citeam si ma amuzam la altii de termenii motorului de cautare si de asociatiile ciudate „ca nuca-n perete” rezultate . Iata ca, odata cu trecerea vremii, incep sa ma distrez si aici, asa ca m-am gandit sa va impartasesc si  voua, ca doar stiti ca nu ma pot abtine, cum e ceva de hlizit sunt prima. Precizez ca nu rad de oameni, ci doar de modul de formulare!

Deci sa rasfoim impreuna itele complicate care-mi aduc oaspeti:

film cu bruise willis rad– nu toata lumea cunoaste limbi straine, important e sa avem curaj sa tastam, ne scoate google-ul din necaz, ca doar e prieten de nadejde!

ce sa facem daca stim ca ea ne inseala?– eu as zice s-o premiezi, ca presupun ca de parasit nu-ti trece prin cap. te vad baiat istet gasesti tu ceva s-o motiveze… sa continuie activitatea.

increderea oarba in sot, e o prostie?– daca ai inceput sa-ti pui intrebarea asta, se cheama ca incepi sa te trezesti din marea zapaceala. eu as zice ca putina vigilenta nu strica. vezi si tu, calea de mijloc, lasa extremitatile!

am realizat un blog– eu am realizat mai multe… chestii in viata asta, dar inca nu-s foarte convinsa ca-mi folosesc la ceva!

ce trebuie sa faca un vinzator sa revina clientul?– acum nu vorbim de ce-i normal: amabilitate, profesionalism si bun simt, nu? hmmm, incearca sa-i dai ceva pe gratis!

copil de 2 ani nu merge mult pe jos–  depinde ce intelegi prin „mult”. daca te gandesti sa-l trimiti sa faca piata, cred ca e putin prea devreme.

daca ai masina nuti ma da suplimentul financiar la copii– exista vreo legatura intre masina si banii pentru copii? promit sa ma informez!

cum tratez tremurat fumator adolescent– cu indiferenta sau cu parul. ambele dau acelasi rezultat, depinde  cat de bine stai cu nervii.

merg pe munte in pielea goala– asta da curaj! similar la vara, sper ca-ti iei pe plaja costumul de ski. asta numesc eu ciclu complet si sfidarea naturii la maxim.

ceasuri redsky– n-am vrut sa ma deconspir, dar nu poti scapa de ochiul vigilent al cititorului.

Cam atat pentru saptamana aceasta, daca v-am starnit zambetul, nu pot sa va urez decat o duminica frumoasa!

25 de gânduri despre „Ce cautam pe bloguri?

  1. am ras la asta: „cum tratez tremurat fumator adolescent- cu indiferenta sau cu parul. ambele dau acelasi rezultat, depinde cat de bine stai cu nervii.” 😀 😀 😀
    Duminica frumoasa, honey! :*

  2. 😆 în noaptea asta se pare că te-ai pus să ne faci să adormim râzând…
    şi mie mi-a plăcut chestia cu fumătorul adolescent dar şi cea cu umblatul gol pe munte: deja vedeam un năuc în costum de ski pe malul mării la vreo 40 de grade şiroind… 😆
    duminică bună, redsky. pup!

  3. Ma intreb cat de retardat trebuie sa fii, ca sa-l intrebi pe google ce sa faci daca stii ca te inseala iubita/nevasta/amanta sau daca esti proasta pentru ca ai incredere oarba in sot?
    Duminica zambareata!

  4. frate, gasesc si eu niste termeni de cautare, care-i aduce pe unii la mine, de nu reusesc sa fac asocierea cu blogul meu!
    ieri intrase unul pe care il trimisese gugalul la mine cu : am riduri pe frunte desi sunt inca tanar si am si acnee!!!!

  5. Pingback: Misiune îndeplinită – prima parte | Noaptebunacopii's Blog

Lasă un răspuns

