The tourist- Angelina Jolie si Johnny Deep

Da, stiu, veti spune ca am un fix cu slabanoaga asta! E drept ca recunosteam deunazi ca-mi place un pic de ea, are ceva de statuie (raceala?) antica, insa e pur intamplator ca si filmul asta e tot cu ea. La exclamatiile apreciative ale fiica-mi, ca e mult mai bun ca „Salt”, am purces la vizionat si nu pot spune ca mi-am pierdut timpul.

Actiunea se petrece intr-o Venetie de vara cu un cer absolut mortal de albastru, cu interioare somptuoase de palate vechi, cu tot felul de urmariri pe canale umbrite de podulete simpatice si romantice. Pentru cei inca ramasi cuplati de la Valentine’s Day merge ca o manusa! Pentru fanii lui Jonny Deep, aici face un rol simplut, romantic, de burghezel indragostit de o himera, ca la ce hal de bulendre, bijuterii si baluri il cara zapacita de Angelina, numai abur poate fi! De remarcat niste toalete superbe ale interminabilei( da, de rochii vorbim!) si da! as fi putut jura ca-i mai inalta ca Johnny, dar …am scapat amanuntul!

Urmaririle de care vorbeam se datoreaza unei sume de bani dosite de un alt iubit al Angelinei de la un mafiot rus, care are o gramada de lachei batuti in cap si care pun botul la tot ce nu e cazul (cum altfel?) si si-o iau din orice pozitie, in vreme de doamna „sparge tot” dribleaza barci pe Grand Canale si gestioneaza cu talent situatii comice.

Filmul este o comedioara romantica, insailata pe o poveste politista fara mari batai de cap, dar care place. Aerul Venetiei coloreaza totul si-i da o aura de emblema veche in timpuri moderne. M-am uitat cu atentie la detaliile din interiorul unuia dintre hoteluri: conditii actuale bazate pe tamplarie veche, de pe vrema dogilor. Aveam senzatia ca daca usa spre terasa nu se deschide, cu un branci rezolva problema urgent, ca sa nu zic ca daca prindea mai hotarat de maner, scotea vitrina cu totul! Dar si cand a iesit si a vazut privelistea….barcutele si vaporasele pe Grand Canale… n-am mai comentat nimic, am ramas visand!

In concluzie filmul e deconectant, are un umor simpatic si imagini superbe. Reteta e intregita si de actori, iar finalul e oarecum neasteptat. Enjoy!

21 de gânduri despre „The tourist- Angelina Jolie si Johnny Deep

  1. depp îmi place cam de pe vremea omului foarfecă. am filmu descărcat de o săptămână. zici tu că o să-mi placă mai mult decât salt?
    hai că îl programez pentru sâmbătă- duminică… să vedem. 🙂
    ia caută mătăluţă tsar şi ostrov de pavel lungin şi mai vorbim ce posturi ne bagi după aceea. o să-ţi placă sigur rusnacul! promit.

  2. mama … PSI … dar tu faci piraterie la greu!! 🙂
    Red, am zis si ieri, in filmul asrta ma amuza cum Angi tace filosofic! Si eu am stat cu sufletul la gura asteptind sa ne arate Angi ce-are mai de soi! 😉

  3. Pingback: Departe « Cristian Dima

  4. Pingback: Un blog cu năbădăi

Lasă un răspuns

