Duzina de cuvinte: Instalatorul

Patrulam plina de nervi privind sifonul care picura parca sa-mi faca in ciuda, iar mesterul facand parte dintr-o categorie deja consacrata de oameni care nu sunt punctuali, evident intarzia! M-am apropiat inca o data de masca privind un lucru pe care iti trebuie oarece dibacie sa-l repari sau sa-l inlocuiesti. Am mai incercat eu odata, cu o cheie franceza sa desfac  un filtru de la bateria din baie. Am reusit sa-i stric filetul cu brio si sa ma transform intr-un vulcan noroioso- veninos care improsca invective absolute, delicioase si incredibile chiar si pentru urechile mele! Trebuie sa recunosc, am si eu un mic defect: nu ma pricep chiar la toate!

Cand incepusem sa-mi pierd deja rabdarea (nici n-o avusesem, dar suna atat de bine!) se aude soneria. Fericita alerg sa raspund, iau coltul mesutei in genunchi, clatin periculos ghiveciul aflat in vecinatatea intrarii, sterg dureros cu umarul tocul  si deschid victorioasa. In cadrul usii statea un individ cu un neg pe partea dreapta a nasului borcanat, cu mucoasa ochilor inflamata si rosie, mirosind vag a produs alcoolic. Uzual ma pot lauda cu oarecare elocventa, care in acel moment mi-a disparut subit. Ma gandeam cu disperare ca e o adevarata utopie sa sper ca omul acesta pe jumatate aghezmuit imi va rezolva problema. In timp ce inca imi cautam cuvintele, m-a dat deoparte si a intrat in bucataria a carei usa era chiar langa intrare. A localizat chiuveta, s-a aplecat, a studiat pret de cateva clipe defectiunea, a scos din trusa burdusita de scule alt sifon si in mai putin de cinci minute l-a inlocuit si i-a facut si proba. „Doamna este servita!” a spus zambind. Intradevar facuse treaba buna, s-a scuzat pentru intarziere, m-a mai intrebat o data daca sunt multumita si a dat sa plece. Am trait mereu cu convingerea ca oamenii astia nu traiesc doar din salariu asa ca l-am oprit si i-am platit, stiinta se recompenseaza mereu.

Iata cum uneori prima impresie poate fi gresita, dar ce e important, e ca am rezolvat problema!

Textul face parte din Provocarea Papala de sambata. Texte asemanatoare gasiti aici:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/02/25/duzina-de-cuvinte-hai-s-o-punem-de-o-polemica/#comment-23373

http://mirelapete.dexign.ro/2011/02/licita%C8%9Bia-din-seria-duzina-de-cuvinte/#comment-20178

http://scorpio72.wordpress.com/2011/02/26/provocarea-papala-ari/#comment-1559

http://labulivar.wordpress.com/2011/02/26/duzina-de-cuvinte-4/#comment-624

http://pisica07.wordpress.com/2011/02/26/duzina-de-cuvinte-%CE%B1%CE%B3%CF%8C%CF%81%CE%B9-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B3%CE%AC%CF%80%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CF%85/#comment-2619

http://georgiana75.wordpress.com/2011/02/26/duzina-de-cuvinte-3/#comment-10689

http://anaveronica.wordpress.com/2011/02/26/soacra-altoita-al-patrulea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/#comment-2786

34 thoughts on “Duzina de cuvinte: Instalatorul

  1. Pingback: duzina de cuvinte- αγόρι μου, αγάπη μου « psipsina

  2. Asta, bag sama ca, ori era un dobitoc, ori era gay, ori nu ne spui tu chiar totul. Pai eu daca eram instalator si m-ai fi chemat sa-ti schimb sifonul…refuz sa gindesc mai departe intrucit imi fac singur rau 😆

  3. Pingback: Licitația (din seria Duzina de cuvinte) « Mirela Pete. Blog

  4. Anca, ai un umor care văd că funcționează și când te ia gripa, care sperăm cu toții că te-a lăsat, între timp! Te felicit, meriți, chiar m-ai înviorat, că eram un pic obosită. Scris cursiv, savuros și amintindu-mi de veleitățile tale de instalator (știi, capacul WC-ului!), ai putea să introduci textul într-o serie de comice a la Redsky:”Insatalațiile mele defecte”! E o sugestie, dar ai umor suficient pentru a scrie ceva pe gustul publicului. Încă odată, felicitări! Sănătate și weekend hazos! :)))))

  5. Pingback: Provocarea papala-Ari « cataratorii

  6. Pingback: Duzina de cuvinte. Of, răceala asta! « Georgiana

  7. Pingback: Soacra altoită (al patrulea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  8. Aici, la asta (”Drept să zic, am și eu un defect: nu mă pricep chiar la toate.”), m-ai derutat. Mă așteptam să zici: ”Când am nervi, înjur spumos!”, că începuseși bine, dar ai continuat concentrându-te pe bietul instalator. =))

  9. Faină povestire! Şi uite-aşa mi-am amintit cum am căpătat eu un fel de …fobie faţă de instalatori. Dom’le, nu ştiu cum se face, dar de câte ori chemam vreunul, nimeream nişte „dihori” (unii chiar sconcşi!), după care trebuia să aerisesc casa câteva ceasuri!. Şi mai făceau şi pe „politicoşii” şi se descălţau la uşă!!! Genocid curat! De făcut, făceau bine treaba, dar partea cu „arma biologică” era de-a dreptul „depilatoare” pentru nasul meu.
    Şi uite-aşa am început să îmi meşteresc mai mult singur multe treburi ce ţin de mici reparaţii. Mi-am cumpărat toate sculele necesare şi mă străduiesc să rezolv micile probleme, în deplin… aer curat! 😀

  10. Anca draga, nimeni nu e perfect, de aceea nu le stii pe toate. Si e bine asa, ca altfel, nu te-ai putea imparti facand atatea lucruri pe care le stii. In ce priveste prima impresie se spune ca e decisiva. In vanzari, se zice ca, orice vanzare e incheiata daca ai trecut testul primelor 13 secunde, in care interlocutorul, cumparatorul, te masoara din cap pana in picioare. Si se mai spune ca vanzarile sau cumparaturile se fac pe baza de sentimente. Dar cum instalatorul nu avea cunostinte de marketing si nici nu a tinut sa impresioneze prin imagine, te-a dus putin in eroare. Important e ca si-a facut treaba cu succes, in scurt timp si ca nu s-a vaietat, cum obisnuiesc unii, spunand cat de rau au lucrat cei dinaintea lui si cat are el acum de lucru ca sa repare. 🙂

  11. Pingback: αγόρι μου, αγάπη μου | psi-words

Lasă un răspuns

