Dulciuri „atractive”

Cum zilele astea mi-am facut postul de comanda in pat, am avut ajutoare la cumparaturi. De fiecare data cand se intoarce fiica-mea de la cumparaturi imi cumpara ceva dulce de rontait. Inutil sa vad spun ca toate dulciurile atat de apetisante in mod normal, acum imi provoaca o greata instantanee. Totusi sa nu necajesc copilul, mai ciugulesc cate putin insa fara prea mare spor.

Azi a pus un pachetel pe perna, abordand un aer misterios. Cand am intreabat-o ce-i acolo a inceput sa rada „surpriza!” Iau hartia si desfac, ca sa vad ceva dezgustator, desi fiica-mea sustine ca e de mancare!!!

Erau doi asemenea paianjeni celalalt de o culoare mai inchisa, nu mai retin decat ca avea picioarele albastre. M-am lasat convinsa sa incerc un picior, dar cum nu simt nici un gust, iar imaginea era de-a dreptul scarboasa, i-am cedat placerea.

Stau si ma intreb ce mai urmeaza sa scoata oamenii astia, dornici de a vinde tot felul de jeleute si rontaieli de forme cel putin ciudate. Nu incerc sa fac nici un exercitiu de imaginatie ca la ora asta nu stau prea bine cu pofta de mancare! Totusi, ca sa fiu corecta, mi-a parut rau ca nu i-am facut o poza la ea pe barba, ar fi fost mai sugestiv si ar fi aratat chiar de groaza !!!

O duminica frumoasa va doresc si plina de lucruri care sa va indulceasca sufletele!

20 de gânduri despre „Dulciuri „atractive”

  1. ai mancat paianjeni? cool! am vazut si la farmacie brontozauri si rame. Nu mai e ce-a fost, lumea dulciurilor, cu ciocolatele Lebada, Puisor si bombonele CIP, sau iepurasi de plastic cu bomboane. Nici macar bomboanele de coliva nu mai sunt la fel. Ce-ar fi sa ornam colivele cu tarantule?

    • 😆 ar fi ca in familia adams, cand morticia cu un aer extrem de natural pregatea florile de pus in faza, taindu-e bobocul. la final a pus doar tijele goale!
      si zici ca nici bomboanele de pe coliva nu mai sunt ce-au fost :)))))))))))))

    • sunt peste tot, cand am vazut prima oara unul negru la un copil in mana, l-am intrebat daca-l mananca. s-a uitat nedumerit la mine si a zis „da, ca-i bun!”
      pana la urma e chestie de optica!

  2. Redsky, le cunosc de mult! Noi am depășit faza. Odată, la alimentara, Enya a cerut jelibonuri de-astea , la casă. Vânzătoarea a întrebat senină: râme sau păianjeni? :)))))
    Anca…
    Pun textul stas:
    Iată o Provocare parfumată la care insist să participați în număr cât mai mare! E primăvară și asta sper să vă stimuleze imginația și dorința de miresme proaspete! Vă aștept la mine pentru înscrieri. O zi parfumată!
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/02/provocare-parfumata-lansata-de-mirela-pete/
    Sper să încerci, că ai talent cu carul. 🙂

  3. Pingback: Provocare parfumată lansată de Mirela Pete « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

