Duzina de cuvinte: O farsa

Ca in fiecare iarna de ziua lui, imi scormoneam creierii cu mult sarg sa descopar ceva inedit, sa-l surprind, sa-l fac sa se simta special, asa cum merita. Am pus „negrii” sau „slugile necredincioase” pe treaba ( ce va mirati asa, pentru ce sunt prietenii???) sa gaseasca o locatie pentru  o petrecere supriza. Am reusit noi sa planuim totul in secret, eventualele minusuri, urmand a fi rezolvate la fata locului. Spatiul gasit era o piterie fara pretentii, undeva in apropierea casei. El este o persoana careia ii plac lucrurile simple si berea, decoruri sofisticate, bijuterii laborioase, smoking-ul i se par manifestari de atragere a atentiei intr-un mod patetic. Evident ca nu-mi doream o petrecere anosta pentru el, dar nici nu as fi vrut sa-l fac sa defileze intr-o tinuta de gala, cu manifestari inutile in jur.

Desi fusese o zi insorita, nota predominanta era de rece si mi-am cam chinuit imaginatia sa-l conving sa iesim. Tot drumul strabatut pe jos pana la piterie a mormait constant ca s-ar fi simtit perfect la o bere in fata TV-ului si ca in fond e doar o simpla zi din an. Cand ne-am apropiat a inceput sa supozitioneze ca o fi inchis, ca-i prea liniste si nu e nici o masina in parcare. Daca s-ar fi uitat peste drum, ar fi vazut unde erau dosite de fapt, dar la ce zgribulit era, nici nu i-a trecut prin cap!

Am intrat in localul pustiu si cand incepusem sa ma indoiesc chiar si eu ca ar fi cineva inauntru, au sarit cu totii in intampinarea noastra. Fata lui surprinsa a facut toti banii! Reusisem sa adun o gasca impresionanta, pe unii dintre prieteni nu-i mai vazusem de multi ani, toti oameni cu distractia la ei. Am dansat pe tot ce s-a putut, iar dupa miezul noptii, ca sa facem putina pauza si sa schimbam tonalitatea, am scos chitara si am cantat toate lalaielile din studentie. Cine spune ca cei a caror varsta incepe cu 4 sau 5, nu stiu sa se distreze?

Textul face parte din Provocarile Papale de sambata, urmarind „duzina de cuvinte”. Texte asemanatoare gasiti aici:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/03/04/duzina-de-cuvinte-oscar-anglo-circumcis/#comment-23702

http://scorpio72.wordpress.com/2011/03/05/duzina-de-cuvinte-recital/#comment-1673

http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/duzina-de-cuvinte-un-cuplu-invidiat/#comment-20561

http://labulivar.wordpress.com/2011/03/05/duzina-de-cuvinte-5/#comment-755

http://pisica07.wordpress.com/2011/03/05/duzina-de-cuvinte-predominanta-este/#comment-2727

http://anaveronica.wordpress.com/2011/03/05/despre-utilitatea-calatoriilor-al-cincilea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/#comment-2833

http://gabrielailies.wordpress.com/2011/03/05/duzina-de-cuvinte-un-cuplu-de-invidiat/comment-page-1/#comment-5228

24 de gânduri despre „Duzina de cuvinte: O farsa

  1. Pingback: Duzina de cuvinte. Un cuplu invidiat « Mirela Pete. Blog

  2. Eu cred ca oamenii ai caror varsta incepe cu 4 sau cu 5 stiu cel mai bine sa se distreze pentru ca pot aborda toate genurile de distractii si pentru ca au deja in urma experienta altor evenimente. 🙂

  3. Pingback: Duzina de cuvinte-Recital « cataratorii

  4. Pingback: duzina de cuvinte- predominantă este… « psipsina

  5. Pingback: Duzina de cuvinte. Un cuplu de invidiat «

  6. Pingback: Despre utilitatea călătoriilor (al cincilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  7. Pingback: De 6 Martie « Mirela Pete. Blog

  8. Pingback: Provocare parfumată. Cautăm în primăvară « Mirela Pete. Blog

  9. Tocmai îmi povesteşte o prietenă cum au sărbătorit 8 martie, în avans, cu colegele şi uite că dau aici de alţii care o ţin în chefuri. Faină distracţie, faină descrierea. 😆
    Dacă m-ar fi întreba cineva eu aşi fi preferat cheful propus de tine, simplu şi cu bere. 😉
    „Cine spune ca cei a caror varsta incepe cu 4 sau 5, nu stiu sa se distreze?”
    Păi, tocmai ei ştiu să se distreze, nu de alta, dar au ceva experienţă în spate. 😆

  10. Pingback: duzina de cuvinte- predominantă este…

Lasă un răspuns

