Ecoul sarbatorii!

Sau de ce au nevoie femeile sa fie fericite. Bine, acum nu vorbim de cele fara pic de inima care vlaguiesc bietii barbati, lasandu-i fara resurse! Vorbim de femeile normale, cu dorinte decente si care macar o data pe an (desigur dupa Valentine’s, 1Martie, Pasti, Craciun, zi de nastere si eventual de nume…) isi doresc sa fie putin rasfatate.

Oare de ce lasa barbatii aceasta corvoada delicata pe ultima suta de metri? Ati fi surprinsi cate masini erau parcate cu avariile puse in piata de flori dupa 9 seara. Trebuie sa intelegem ca barbatii acestia au fost atat de ocupati toata ziua (cu lucrul evident, ca doar amantele se pot vizita si in celelalte zile ale anului!) incat nu si-au amintit decat in drum spre casa ca azi e o zi speciala? Si terorizati de gandul ca mastiroaia de acasa asteapta cu matura la usa cel mai exotic buchet din viata ei, au ambalat motoarele si in tromba cea mai mare au navalit peste vanzatorii de flori, luand ce a mai ramas, sperand ca si la lumina apartamentului florile vor arata la fel de proaspat si fulminant ca in orbecaiala de lumina din piata.

Desigur vor fi fiind si barbati galanti, atenti si extrem de tandri, care si-au rasfatat alesele la prima ora a diminetii cu un cadouas supriza,plasat pe masuta cu micul dejun adusa la pat  si care se deschide de preferinta cu o cheie. Ca sa nu supozitionati aiurea va sugerez eu: masina, apartament…chestii din astea!

Acum ca v-am enumerat ponturi pe care deja le stiati, va las in compania catorva pozute, ca sa vedeti de ce putine lucruri au nevoie femeile ca sa fie fericite… partea financiara am lasat-o afara din obiectiv. Sper ca v-ati revenit din cheful de ieri, eu inca vorbesc in soapta, deci usurel cu mobilierul! O zi usoara…

23 de gânduri despre „Ecoul sarbatorii!

  1. :))..ma doare capul si trebuie sa imi revin,plec la scoala…
    vocea inca nu a pierit dupa aseara,dar ma cam dor talpile…in rest,e ok.
    frumoasa orhidee,de fapt daca stau sa ma gandesc,culoarea asta nu am mai vazut-o pana acum.

  2. eu ţin mult la gesturile mici, aparent neînsemnate, care nu au nevoie de o ocazie anume. nu am sărbătorit valentine’s day sau dragobete, nu am mers nicăieri ieri, astăzi mă tropăie nişte viruşi şi simt că voi răci. 😦
    nu prea îmi plac gesturile făcute din obligaţie, nu am nevoie de daruri scumpe şi cine ştie ce surprize ca să ştiu că cel de lângă mine se gândeşte la mine, că mă iubeşte. uneori e de-ajuns o privire şi o strângere de mână, uneori darul cel mai mare este delicateţea lui, felul în care mă atinge uşor, ferindu-mă de oameni pe stradă.
    cumva astăzi aştept mai cu emoţie faptul că mama o să facă mucenici… 😀

    • toti tinem la gesturile mici si extrem de insemnate. dovedesc aprecierea celui langa care traim. daca acestea nu exista, atunci ne multumim si cu atentii mai mult sau mai putin consistente din afara. pana la urma bucuria nu tine de material, ci de starea de bine interioara.
      in moldova, mucenicii erau niste covrigei insiropati, ii adoram,dar mama nu facea niciodata, nu mai stiu de ce. aici se face un fel de ciorbita in care plutesc mucenicii, este si o maciuca mica. cel care o nimereste ori ia castane, ori e norocos. sau ambele 😀

      • la mine acasă vor fi doar castroane mici cu măcinicii plutind în ele. cei moldoveneşti, de forma covrigilor nu îmi plac. m-am învăţat cu cei fierţi, recunosc.

  3. Anca, acum am terminat primul parcurs al zilei (job, etc). Gesturile care ne fac fericite sunt cele care se fac fără cuvinte și bani grei! Recunosc că am fost invitată de soțul meu aseară, dar totul a fost romantic, fără gălăgie și ”atacuri la conturile de pe carduri”! În limitele normalității. Tu ai văzut că suntem o familie clasică, normală, ne iubim mult. Ceea ce apreciez cel mai mlult este delicatețea iubitului meu, care mi-e și soț. Nu m-a întrebat nimic despre îngâdurările pe care nu i le-am împărtășit în zilele în care au fost…facem totul împreună, așa că, ne spunem tot. Iar când nu vrem să ne împovărăm reciproc, cu gânduri care adesea ne macină inutil, acel sentiment care, la urma urmei se cheamă IUBIRE, trage semnalul de alarmă: știi când să forțezi, dar și când să taci. Pentru că iubirea rezolvă tot, nu există uragan, furtuniță sau ploicică, pe care dragostea să nu le poată înfrunta. Fericirea de ieri, de azi, de mâine se exprimă în fapte, vorbele fiind de prisos. Îmi place felul sensibil în care ai scris. Anca, tu meriți să fii iubită de un bărbat adevărat, unul care să te iubească numai pe tine, ca femeie! Eu pe acela îl consider Bărbat! 🙂

    • mirela, iti doresc sa fii iubita mereu si legatura dintre voi sa fie din ce in ce mai trainica, odata cu trecerea timpului.
      cu toti meritam sa fim iubiti. in ce masura se intampla sau nu… e o problema careia nu i-am gasit inca raspunsul, dar n-am obosit sa-l caut! 😀

  4. uite vezi, pentru situatia descrisa de tine cel mai bine s-ar organiza un drive-in pentru flori de 8 Martie … ca la McDonald’s 🙂
    Ti-am dat si o idee de afacere! 😉

  5. Acolo unde este iubire sint si manifestari.Si parca „se manifesta” mai bine a doua zi ,a treia sau cind nu te astepti si tutul decurge asa cum trebuie sa fie,adica normal.
    Am avut ceva de spus si la „Afrodita”,dar se pare ca a alunecat(comentariul) pe-un val si s-a izbit de-o stinca imprastiindu-se in mii de stropi.
    Nu-i bai.Ziceam ceva si de gramada de pietre de pe plajele fotografiate…

    • ai avut un comentariu scurt, despre pietrele de pe plaja, ti-am si raspuns la el. am facut eu ceva gresit de s-a pierdut? mi-ar parea tare rau!
      e bine si frumos cand se manifesta, fie ca e in fiecare zi, fie ca e ocazional. am invatat sa apreciez picaturile de fericire, exact asa cum vin, indiferent cat dureaza .

  6. Eu zic altfel, poate gresesc, desi nu cred, dar cind iubesti o simti, nu o vezi. Asa ca atit sarbatorile, cit si cadourile traditionale, sunt facute pentru sarbatorit si oferit, nu pentru demonstrat ceva, cuiva.
    Asa ca eu, ieri, n-am incercat sa-mi demonstrez dragostea, ci sa fac o placere celor sarbatorite, pentru ca ce sarbatoare e aia fara o atmosfera sarbatoreasca? 😉
    Inca o data, La Multi Ani si sa fiti iubite!

    • azi vorbeam cu un prieten care zicea ca barbatilor le plac chestiile simple, ca ei gandesc astfel fara implicatii, fara analize complicate. de multe ori e mai simplu sa accepti decat sa schimbi.
      numai bine, clopotel!

  7. Ai flori tare frumoase!
    Eu am primit florile cu o seara inainte si-apoi, inca odata la miezul noptii (de data asta cu vaza cu tot). A fost haios. In general nu stiu sa-mi exteriorizez bucuria, am in schimb noroc cu faptul ca cel de langa mine „ma simte”.
    Anul asta am avut zi de autoevaluare de 8 Martie…Mi-am promis ca nu o voi mai face si la anul!
    Sa fii iubita, respectata, dorita!

    • cafeluto, cred ca daca sanatatea ne e buna, restul lucrurilor se aranjeaza ele cumva sa le putem suporta.
      hm,autoevaluarile astea sunt bune daca iti dau elan, daca te deprima mai bine lasa-le altora 😉
      multumesc pt urari si apreciere.
      tot binele din lume si tie!

  8. Pingback: Un defect al femeilor | Gabriela Elena's Blog

Lasă un răspuns

