Duzina de cuvinte: Senectute(II)

Duzina de cuvinte: Senectute il gasiti aici.

Asa cum obisnuiesc de o vreme, imi las privirea sa alunece agale pe fereastra in vreme ce mintea contempla o viata interesanta, care in unele cazuri ar fi putut sa ma doboare. M-am incapatanat totusi sa pasesc inainte, cu sufletul devastat, dar cu un zambet profund ancorat in ideea ca oricat de greu imi este, voi reusi pana la urma sa depasesc obstacolele.

Mi-am amintit iar de seara balului privindu-mi si atingandu-mi usor cerceii din urechi, de forma unor micute picaturi de apa, un cadou de la un admirator a carui privire sugestiva m-a urmarit mult timp. As fi putut sa scap din panza de paianjen in care ma simteam prinsa, departe de gelozia pe care o suportam din ce in ce mai greu si de modul deloc avantajos in care gospodarea relatiile sociale si finantele. Simteam ca ramanea doar la latitudinea mea sa fac un pas  afara si cu toate acestea ezitam, de teama necunoscutului atat ca idee cat si ca om. As fi putut oricand sa pun stop suferintei nemeritate si sa incerc altceva. Concedii ratate, schimburi de replici taioase, lipsa sperantelor, m-au facut intr-un final sa plec, fara sa privesc in urma mea, adunandu-mi ultimele puteri si salvandu-ma de depresia adanca din care abia reusisem sa  ies ultima oara.

Mi-am intrerupt visarea simtind o mana atingandu-ma fin pe umar. Din nou privirea albastra, privindu-ma cu dorinta aceea nespusa si careia nu am stiut niciodata sau nu am dorit sa ma impotrivesc. L-am luat de mana si am iesit in soarele bland de primavara, privind petele de zapada din ce in ce mai mici si mai sterse, ca si amintirile neplacute dintr-un trecut dificil dar invins. Mirosea a pamant abia trezit din visarea iernii, a muguri de pomi dornici sa erupa, a viata noua, proaspata si de ce nu? a sperante care nu mor niciodata!

Textul face parte din Duzina de cuvinte de sambata. Texte pe aceeasi tema gasiti aici:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/03/11/duzina-de-cuvinte-futi-nu-futi-el-condor-pasa/#comment-24313

http://labulivar.wordpress.com/2011/03/11/duzina-de-cuvinte-6/#comment-894

http://pisica07.wordpress.com/2011/03/12/duzina-de-cuvinte-locuri-din-inima/#comment-2853

http://scorpio72.wordpress.com/2011/03/12/duzina-de-cuvinte-gura-lumii/#comment-1777

http://anaveronica.wordpress.com/2011/03/12/la-poarta-vrajitoarei-al-saselea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/#comment-2899

30 thoughts on “Duzina de cuvinte: Senectute(II)

  1. Pingback: duzina de cuvinte- locuri din inimă « psipsina

      • redsky, compania noastră o ai în fiecare zi şi eu spun că suntem oameni normali, obişnuiţi, imperfecţi, care împărţim aceeaşi pasiune pentru cuvinte, cunoaştere.
        poate că nu avem întotdeauna aceleaşi păreri şi e bine aşa, poate că nu scriem la fel şi iarăşi e bine, dar câtă vreme ne citim cu plăcere şi ne bucurăm de asta, înseamnă că ne-am atins scopul cu blogurile noastre.
        sâmbătă bună să ai. pup.
        ps. aseară încă mai aveam în urechi the mummer’s dance. vezi, este un dar de la tine!

      • psi, asta e o mare bucurie pentru mine, cand imi mai vin idei, promit sa te mai cadorisesc!
        schimbul de pareri este mereu util, chiar si un duel micut. dar doar atat cat sa se mentina in limita prieteniei. e pacat cand putem crea atatea lucruri frumoase, sa ne contram.
        mai bine ne depasim in scris-uri cat mai inspirate!
        sambata asa cum ti-o doresti!

  2. Pingback: La poarta vrăjitoarei (al şaselea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  3. Pingback: Duzina de cuvinte-Gura lumii…. « cataratorii

  4. Pingback: GUNOI POLITIC …MEDIATIZAT ! | Madi şi Onu Blog

  5. Anca, scrii foarte frumos! ”M-am incapatanat totusi sa pasesc inainte, cu sufletul devastat, dar cu un zambet profund ”. Așa este, așa suntem toți o clipă, o oră sau mai mult. Ceea ce admir este că tu o recunoști atât de deschis, de frumos și de sensibil. Felicitări, draga mea prietenă! Mult succes în continuare. Cei care au talent și har e păcat să se oprească din scris. Eu admit că mă decsurc doar la scrierile de profil, la firmă , ca și copywriter, la scrierile despre Parfum, la cronicile de călătorie, la critica de artă. De aceea mă opresc aici. La mai mare!
    O zi frumoasă! 🙂

    • si tu ai talent si il demonstrezi mereu.
      sper ca ai avut o zi frumoasa si tu!
      ma bucur ca ti-au placut gandurile mele. unele scrieri le decupez usor si ma simt tare bine dupa ce le astern frumos pe „hartie” 😉

  6. Pingback: Amintiri din Viena « Mirela Pete. Blog

  7. „Mirosea a pamant abia trezit din visarea iernii, a muguri de pomi dornici sa erupa, a viata noua, proaspata si de ce nu? a sperante care nu mor niciodata!” – iata de ce iubesc eu primavara! Ea prin insasi esenta ei trezeste/ invie sperante…

  8. Pingback: Parfumul Cenușăresei. Poveste parfumată între bloggeri « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

