Wordless Wednesday

 A Kind of Redsky

Ideea vine de aici: http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/

30 de gânduri despre „Wordless Wednesday

  1. Natura oferă subiecte deosebite. Mintea omenească nu poate să scornească asemenea minunății. Dar ochiul poate să le observe și să le transforme în bijuterii fotografice.
    Îmi plac mult. Transmit stări amestecate….Imaginile au o cromatică de excepție.
    Voi prelua și eu ideea, începând de miercurea viitoare. Mă bucur s-o găsesc aici, e un lucru frumos și bun. Grăitoare aceste…tăceri.
    O zi bună, Anca!

    • bine ai venit!
      autorul tau ma duce cu gandul la reactor nuclear, ca asta-i pe tapet acum. am gasit o recenzie a romanului pe net, suna interesant. am o usoara strangere de inima la autori asiatici, am senzatia ca nu-i voi intelege fiind prea plini de simboluri. cred ca de la „femeia nisipurilor” mi se trage!

      • nu te lasa influentata de evenimentele de acum. Le e greu, si o sa le fie greu, dar Japonia o sa-si revina. Cat despre Murakami, pot spune ca e placut la citire, usor si simplu. Cel putin pentru mine.

      • m-ai facut curioasa, trebuie neaparat sa-l incerc.
        da, si eu cred ca-si vor reveni indiferent cat de greu ii va afecta dezastrul asta. au o capacitate cu munca extraordinara!

  2. reduto
    Frumoasa-i natura, cind vrea ea! 😉 Ce pacat ca are si-o fata hidoasa pe care si-o arata din cind in cind. 😦
    Vezi ca sarisem o poza, la mine. Te astept s-o intitulezi 😉

  3. Superbe! Chiar ca nu mai este nevoie de vreun comentariu ca sa le insoteasca.
    Cred ca ma bag si eu saptamana viitoare, mai ales ca ne-ai si explicat cum se face.
    Multam frumos!

Lasă un răspuns

