Personal medical de exceptie!

Cum va spuneam in ultima saptamana am fost cantonata in spital, spre marea mea disperare initiala si apoi odata cu trecerea zilelor incercand sa ma adaptez la un program dificil, alaturi de copii bolnavi si mame ingrijorate la diverse niveluri.

Nu vreau sa va intristez cu detalii si grade de suferinta. Cu siguranta ca avem/am avut cu totii parte de asa ceva. Ceea ce m-a surprins a fost altceva: umanitatea medicului care ne-a tratat, care a venit sa vada cum se simte fiica-mea de cateva ori pe zi, care a avut mereu cuvinte bune sa ma linisteasca si care a facut o treaba excelenta! Da, stiu ce va ganditi, dar nu aveti dreptate! e in varsta, nu cauta sa se afirme si nu! nu am mers prin cunostinte, era de serviciu in urgenta. La fel asistentele, atente cum sa-ti usureze suferinta, cu voce calma, venind de cate ori le chemi imediat, indiferent de ora din noapte, ajutandu-se una pe alta. Pe cat de disperata am fost cand m-am vazut acolo, pe masura ce a trecut timpul vazand cata bunatate si atentie ne inconjoara, am inceput sa ma relaxez. Nimeni nu sta cu buzunarul cascat si daca nu l-ai „omenit” nu te baga in seama cu zilele.

Este clar ca doar faptul ca le place ceea ce fac ii motiveaza pe acesti oameni, pentru ca nu au salarii deosebite si marea majoritate a bolnavilor sunt saraci, deci nu se imbogatesc de acolo. Cu toate acestea gasesc un cuvant bun pentru fiecare si reusesc sa-si lase problemele personale acasa si sa ofere alinare. M-a surprins grija cu care schimbau perfuziile noaptea, sa nu trezeasca din somn copiii, atentia la fiecare detaliu si dorinta de a rezolva orice problema, chiar daca nu avea legatura cu afectiunea pentru care erai acolo. Da, probabil ca vi se pare ca ma mir exagerat si bat moneda prea mult pentru niste oameni care si-au facut datoria exemplar. Ma bucur ca inca mai exista asa ceva in tara asta, ca daca ai un copil bolnav poti fi tratat cu bunatate, ti se repeta de multe ori ce ai de facut pana intelegi, ti se explica in amanunt totul, ca sa  te linistesti in masura in care se poate.

Astfel de oameni ma fac sa cred ca nu-i totul pierdut in tara asta si nu mergem toti in aceeasi directie cu gloata. Sanatate sa va dea D-zeu la toti!

21 de gânduri despre „Personal medical de exceptie!

  1. in conditiile in care majoritatea stirilor din „sistem” sunt cum le stim cu totii, astfel de vesti sunt binevenite chiar daca ar trebui sa fie normal, sa fie peste tot asa …
    Prin urmare … recuperare completa si rapida! 🙂

  2. Veștile bune sunt în primul rând cele legate de starea bună a fiicei tale. La fel de bine venite sunt și cele legate de personalul medical. Subscriu celor scrise de coolnewz. Dacă ne-am lua după teveu, media în general, totul ar fi ”terminat” la noi. Dar nu e chiar așa. Am constatat și eu asta recent și aprofundez pe zi ce trece. Am văzut curățenia din orașul meu și parcurile, care sunt efectiv spălate în așteptarea înfloririlor primăverii!
    Anca, multa sănătate și multumim că te-ai gândit, chiar și în aceste circumstanțe, la noi, făcându-ne o urare sinceră! Numai bine!

  3. multă sănătate, în primul rând. sper că sunteţi în linie dreaptă spre o vindecare grabnică.
    m-am gândit la voi! şi mă bucur că aţi întâlnit oameni buni, contează enorm. mi s-a întâmplat şi mie aşa cevaîn urmă cu câţiva ani, aşa cum mi s-a întâmplat să văd şi cadre medicale cu buzunarul căscat. când dai de prima categorie aproape că te vindeci numai din vorbe bune şi totul parcă trece mai uşor.
    încă o dată gânduri bune şi multă sănătate.

  4. bravo, bravo! deci se poate, nu suntem chiar asa de pierduti cum ne arata televiziunile (unele) 🙂
    Ma bucur mult ca sunteti bine si vă ţuc pe amândouă cât de tare pot eu! şi pot!

  5. E bine ca e in curs de revenire, rezolvare, ca sinteti bine amindoua.
    Restul nu mai conteaza, pentru ca asa trebuie sa fie, asa e normal sa fie (ce spuneai de spital).

  6. poate ca mai exista si normalitate.
    stii ca aproape in aceeasi perioada am fost si eu cu fiul meu in spital.
    nu stiu daca si-ar fi facut cu adevarat si din pasiune meseria toate asistentele,unde l-am internat si operat ma cunostea toata lumea,doar fusesem in practica acolo si aveam si cunostinte.
    cu toate acestea,ca sa fiu sigura ca totul este in ordine,am platit anumite ,,servicii”,chiar daca mi s-a aruncat un,,hai mai..daca noi intre noi nu ne ajutam…”..asa ca Anca,lasa-ma sa mai am si un pic de indoiala.
    da…si la mine au fost oameni care m-au ajutat cu mare drag si in lipsa mea au venit mereu sa imi vada fiul si le multumesc..
    da si doctorul a fost f ok si cooperant,dar l-am stimulat,chiar daca eram imbracata in costumul de spital si cu ecuson in piept.
    dar nimeni nu mi-a cerut nimic si am preferat eu sa fac sa fie totul bine,pentru ca eu in continuare ma voi izbi de ei.

    • poate e si modul meu de a fi, indiferent cat de obosita, chinuita de spaime sau ravasita, vorbesc frumos, zambesc, incerc sa nu stanjenesc omul mai mult decat e cazul. apelez cand nu ma descurc singura si faptul ca altul stie mai mult si ma ajuta, ma face sa-i fiu recunoscatoare.
      sper ca sunteti bine si voi, insanatosire grabnica fiului tau si sanatate multa amandorura!

Lasă un răspuns

