Wordless Wednesday(3)

Smell of spring

Povestea a inceput aici :

49 thoughts on “Wordless Wednesday(3)

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte – Zăpadă la Atlantic | coolnewz about hot thingz

  2. Trecând prin viaţă cu ochii larg deschişi„, aşa cum îţi place ţie, nu se poate să nu vezi primăvara chiar şi-n inima celei mai neguroase vremi… 🙂

    Happy WW!

  3. E primăvară iar şi este interesant cum de fiecare dată ne surprinde prin frumuseţea ei ! În fundal sunt doi indrăgostiţi ? Ar trebui sa fie pentru a întregi imaginea.

    • bine ai venit, sorin! cred ca sunt doi pensionari, cativa metri mai incolo e locul de adunare al pensionarilor microbisti, jucatori de carti sau sah. in timp ce ma chinuiam sa gasesc un unghi propice pozei, i-am auzit comentand, asa ca am „sutat” si am plecat de acolo rapid. pomii erau insa decorati superb! 😉

  4. II scriajm cuiva din acest proiect al vostru, mai devreme, ca plimbandu-am pe blogurile voastre, parca mereu „ma loveam” de fotografii si mai frumoase, din ce in ce mai frumoase, si uite ca teoria mi se confirma 🙂
    Felicitari, sa ai o zi frumoasa!

  5. Nu-mi mai miroase a flori de cires de-o vreme… pe-aici cresc tot felul de copaci, copacei, arbusti care fac niste flori superbe, super-colorate si extraparfumate, dar… lipsesc ciresii, de care mi-e atat de dor! Multumesc, redsky, pentru ca mi-ai daruit azi florile unuia!

  6. Te invităm pe noul nostru blog, Clipe de Cluj, blog de Cluj și nu numai, lansat oficial la adresa:
    http://www.clipedecluj.ro/
    Echipa Clipelor de Cluj speră să găsești lucruri interesante și frumoase. Vino să ne vezi! Poate vei fi colaborator! 😉
    P.S. Tu ești deja colaborator, și încă unul de vază! Așteptăm cu interes primul articol. Sper să-ți placă ce-am realizat pe Clipe de Cluj! 🙂
    Sunteți invitați cu toții!

  7. Pingback: Clipe de Cluj. Invitație pe noul blog « Mirela Pete. Blog

  8. Din cate se vede, ne-am dorit prea mult sa vina primavara, altfel nu se explica de ce dintr-o data majoritatea dintre cei intrati in acest proiect avem aceeasi tematica.
    O duminica frumoasa!

Lasă un răspuns

