Duzina de cuvinte: Senectute (V)

Mi-am cules ramasitele de puteri si plutind usor datorita berii si atmosferei placute l-am lasat zambind la baza scarilor, simtind ca nu aceasta e calea de rezolvare a problemei mele spinoase, ci infruntarea adevarului, indiferent de cata suferinta poate ascunde . Ajunsa in camera, mi-am dorit din nou aerul sarat lasat afara si am deschis larg usa balconului, lasand noaptea fara pic de vant, sa ma invaluie. Cu obrajii fierbinti in palme am incercat sa scrutez intunericul dens, sa adulmec imensitatea, de care intentionam sa ma despart a doua zi. La tarm valurile dantelau nisipul in franjuri alburii, iar luna timida, aparuta de curand de dupa un nor, crea vapai potolite, de un luciu stins, la suprafata marii care respira ca un nou-nascut, lin si fara zgomot.

Imprumutand calmul naturii imprastiat cu darnicie peste tot, mi-am strans putinele lucruri hotarand sa iau trenul din zorii zilei. Am ajuns  cu un taxi in gara, unde mi-am pus in ordine gandurile, prea des scapate din frau in ultima vreme, patruland agale pe peronul gol la acea ora cruda, dar atat de clara pentru mine, a diminetii. Mirosul marii se simtea sters de la distanta, iar strigatul ascutit al pescarusilor pe cerul fara nici o scama de nor, imi redestepta sperantele.

Am urcat in trenul care a sosit la fix,  cum se intampla mereu cand nu te grabesti niciunde si nu te asteapta nimeni la capatul destinatiei. Un zgomot de voci si cateva rasete infundate mi-au atras atentia. Straduindu-ma sa disting sursa, lungindu-mi gatul de-a lungul geamului, mi-am revazut prietenii de pahar din seara trecuta imbrancindu-se razand sa urce, in timp ce se dadea semnalul de plecare. Am zambit cu gandul la intorsaturile pe care le ia soarta uneori. Oricum, nu apucasem sa-mi iau ramas bun si privirea de catifea a omului bronzat si mai mult tacut, ma reperase din nou…

Textele pe aceeasi tema le gasiti aici:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/04/08/duzina-de-cuvinte-spre-oriunde-de-niciunde/#comment-27502

http://v2valmont.wordpress.com/2011/04/08/duzina-de-cuvinte-spre-oriunde-de-niciunde/#comment-27502

http://anaveronica.wordpress.com/2011/04/09/plutind-gol-al-zecelea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/#comment-3040

http://scorpio72.wordpress.com/2011/04/09/duzina-de-cuvinte-un-om-simplu/#comments

http://ragnarslife.wordpress.com/2011/04/11/duzina-de-cuvinte-vidul/#comment-809

21 de gânduri despre „Duzina de cuvinte: Senectute (V)

  1. Pingback: Duzina de cuvinte-Un om simplu « cataratorii

  2. Pingback: Plutind gol (al zecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  3. Pingback: duzina de cuvinte- maya « psipsina

  4. Pingback: Parfumul prinţeselor de ieri şi de azi « Mirela Pete. Blog

  5. Un tren la malul mării, în zori de zi, către niciunde… Şi câţi nu se regăsesc în această imagine ca un final de film….Sau poate început?
    Aştept urmarea!

  6. Pingback: Duzina de cuvinte – Vidul | Per aspera ad astra

  7. Pingback: psi-words – duzina de cuvinte- maya

  8. Pingback: Clădim în fragilitatea visului | Gabriela Elena's Blog

Lasă un răspuns

