Wordless Wednesday(4)

Magnolia- Spring smile:

Povestea a inceput aici:

34 thoughts on “Wordless Wednesday(4)

  1. escu- multumesc, era soare si mirosea sublim. o zi frumoasa si tie!
    pandhoraa- o balerina parfumata 😉
    mariana- si mie mi-a placut, erau o multime…acum s-au scuturat. zi insorita si tie!
    gabriela- daaaa si pentru mine e ca o excursie plina de culoare! ploua dar e inca placut.

  2. Bine ca mi-ai amintit, ca de cand cu studentii, cu atelierul Enyei si cu Clipe de Cluj, nu mai am timp de blogul meu, adica de primul meu blog…Oricum, frumoasa magnolie, minunata! Sa vina primavararaaaaaaaaaa! 🙂

  3. mirela- este timp si in alta zi, daca acum ai atatea pe cap. vine, pleaca, ne-a zapacit!
    anuta-multumesc, e doar memorie, s-a scuturat de vreo saptamana.
    psi- am avut noroc ca a fost vremea mai rece si drumul meu chiar pe langa magnoliile astea tinere, ca altfel iar le ratam 🙂

  4. Pingback: Miercurea fără cuvinte – de ciocolată | coolnewz about hot thingz

  5. Pingback: Miercurea fără cuvinte. Wordless Wednesday 4 « Mirela Pete. Blog

  6. Pingback: Dunăre, apă tulbure « Clipe de Cluj

  7. lumi- wow si tie si bine ai venit 🙂
    elena- placerea a fost de partea mea. sper sa ne mai vizitam ,macar miercurea!
    tetris- m-am amuzat copios la tine pe blog. happy WW for u 2!
    coolnewza- cum ziceam mai sus, nici macar petalele nu mai sunt, iar acum ploua in reprize marunt si hotarat. noroc cu aparatul, putem prelungi primavara cum dorim 😉

  8. Pingback: Ioi, Istenem! « Teo Negură

  9. acuarele-pentru niste priviri regale!
    carmen- asa este are un aer aparte. Happy WW!
    sorin- as zice ca a fost, sper ca si a ta a fost interesanta!
    cafeauata- asteapta sa fie descoperit 🙂
    georgi- taci, daca stii 😉

  10. Pingback: Un dar cu aromă de santal « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

