Wordless Wednesday(5)

Fragile

Povestea a inceput aici.

38 thoughts on “Wordless Wednesday(5)

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte – și Bugs Bunny așteaptă Paștele | coolnewz about hot thingz

  2. @pandhoraa- hai sa zicem o stampa romaneasca, de timisoara 😉

    @escu- sunt 22grade, facem plaja deja!

    @coolnewz- acum ar fi momentul sa zic ca habar n-am? sunt la genunchiul broastei cu pomii, dar vin tare din urma 🙂

    @teo- exista, la trecut, ca e de vreo 2saptamani poza, o fi crescut vreun fruct de atunci…sau multe alte frunzulite!

    @incertitudini- si fiecare gandeste la ce-i face placere…bine ai venit!

    @tu26dor- hai si la tine si bun venit pe aici! ziua e perfecta, un albastru fara cusur, ceea ce-ti doresc si tie!

  3. Pingback: Miercurea fără cuvinte. Wordless Wednesday 5 « Mirela Pete. Blog

  4. În fiecare an spunem că iarna asta a fost mai lungă , de fiecare dată abia aşteptăm primăvara şi ne încântă şi cea mai mică doovadă că a venit.
    Şi totuşi ce floare este ? pentru că este deosebită şi nu o asemăn cu nimic din ce cunosc .

    • e un arbust cred…l-am surprins alaturi de alte poze, are o floare micuta si cand am vazut-o pe ecranul computerului mi-a placut ce-a iesit. lucruri banale vazute de aproape se dovedesc a fi surprinzatoare!

  5. @sophie- exact la fragile-ul ala ma gandisem si eu 😉

    @acuarele- le-am prins intr-o secunda de nemiscare, apoi au fugit sa dantuiasca mai departe!

    @slvc- m-am incurcat in stiinta! multumesc, am corectat 😀

    @se-cret- asa sper si eu, dupa atatea socuri reci, nu mai am incredere…

Lasă un răspuns

