Cum sa faci haz de necaz!

De fiecare data cand merg la coafor, desi am aceeasi coafeza de multi ani, am  emotii, ca la dentist, sa nu-mi greseasca dintele rau si sa-l gaureasca pe cel bun, sa nu-mi nimereasca o tunsoare sau o culoare cu care sa ma chinui cateva luni pana dispare!

Cum de regula de ceea ce ti-e frica nu prea reusesti sa scapi, am nimerit si nuante care bateau gratios spre verde, desi eu dorisem saten, saten inchis cand eu am vrut blond… dar in general, iese ceea ce vreau eu. Cand nu iese, ma resemnez si incerc sa ignor „accidentul ecologic” intamplat la mine in cap. Am tendinta de a exagera, ori tuturor le place cum imi sta, ori nici nu remarca schimbarea.

Recunosc ca de multe ori nu stiu ce vreau si nu ma exprim su-fi-cient de clar, iar coafeza are predilectie in a-si utiliza cu maxim de randament foarfeca. Asadar ieri, satula sa tot fiu blonda plana si extra dreapta, am plecat cu ideea unei ondulari de acasa, un permanent, ceva, doream un nou look. Ei si cand s-a pus morisca taietoare in functiune, am regretat instant…dar prea tarziu! I-am zis macar sa-mi lase ceva sa-l pot prinde cand stau pe acasa…Cred ca i-a scapat aluzia asta! A retezat cu dusmanie si insistenta vreo jumatate de ora, i-as fi zis sa se opreasca, dar franjurase deja o parte si ma gandeam ca nu pot ramane inegala. Dupa terminarea desfasurarii de forte, m-am uitat cu mila la pletele mele, vaduvite in mare parte de lungime, latime si inaltime. Din oglinda ma privea un cap aranjat, coafat, tot drept ca n-am cazut la pace cu onduleurile si…cam scurt!

Acum necazul s-a produs, ocolesc cu indaratnicie oglinzile cateva zile pana ma obisnuiesc ca ciudatenia ce se reflecta sunt eu, mai trag din cand in cand de el, poate se mai lungeste, il dau in dusmanie dupa urechi sa nu-mi mai fluture pe fata si… promit solemn sa n-o mai las sa atinga foarfeca in graba, am regenerat suficient de data asta cat pentru vreo cateva urmatoare dati!

27 de gânduri despre „Cum sa faci haz de necaz!

  1. Cu onduleurile n-am treaba, sunt creata din nastere! Cu lungimea insa, problema mea este invers: nu intelege coafeza ca eu vreau jenant de scurt si de cele mai multe ori imi lasa acolo, pe ceafa, cateva fire. Primavara asta inca nu am facut schimbarea de imagine, dar urmeaza, jenant de scurt evident!

  2. Taaaaare bine te mai inteleg. Eu am 43 de ani. Si in toti acesti ani de cand ma tund , eu ma tudneam cam o data la 2 luni pot sa spun ca de vreo 5 ori am fost si eu multumita de cum aratam cand am iesit de pe sacun. In rest am trait aceleasi senzatii ca tine acum. Asa ca in toamna anului trecut am hotarat sa nu ma mai tund.

  3. O coafeza buna iti trebuie, la care sa te duci mereu.
    Eu am gasit vreo doua, dar sunt sefe si vin rar ca sa tunda ele insesi… Asa ca ma duc pe unde nimeresc, si ma las dupa viziunea fiecareia. De obicei sunt multumita, sa zic, se poarta tunsoarea asta „bob” (sau se purta, nu mai sunt la curent) si majoritatea celor tinere se pricep. Ultima data m-a tuns o tipa foarte frumos, mi-era drag sa ma vad in oglinzi… Dar dupa ce m-am spalat pe cap, degeaba am mai incercat eu sa-l aranjez la fel, ca a aratat destul de caraghios. Atunci am remarcat ca-mi taiase suvitele inegal, si cum eu am parul drept, ele nu se aranjau frumos, ci atarnau retezate cam ca la matura. Ma chinui cu niste bigudiuri, si obtin diferite aluri, unele mai bombastice ca altele… Nu, nu sunt multumita.

    • trecand peste fixul ca e prea scurt, cum ziceam, acum incepe sa-mi placa. pe coafeza o stiu de ani buni si m-a tuns mereu interesant, ii place ceea ce face si o face bine cu talent si pasiune, doar ca eu sunt cam reticenta, ca sa nu zic invechita 😀
      niciodata nu reusesc sa ma pieptan cum ma face ea, asa ca nici nu incerc; daca se iveste o ocazie… ma aranjeaza tot ea. e drept ca-s un om comod, dau de 2ori cu pieptenul si vreau sa stea beton!

  4. @dianaemma- la mine s-a potrivit sa fie acum, uzual trebuie vopsit cam la 3luni, maxim, incerc sa nu-l agresez prea mult, in masura in care se poate. atat am tras ieri de el pana am reusit sa-l prind, agrafe, banuiesti tu, stil pom de craciun!

    @cafeluta- am eu un fix cu parul mai lungut, am fost decenii intregi tunsa scurt si mi-am descoperit placerea asta sa vad cate o suvita blonda pe umar 😉

    @minoki- suntem de-un leat! ma tund destul de rar, tocmai ca ma obisnuiesc greu cu noul look. azi insa, am fost incantata! au trecut 2zile, m-am adaptat 🙂

  5. hihihih, aşa păţesc şi eu!! ş-acum pentru că m-ai făcut curioasă, ai putea să-mi trimiţi pe mail o fotografie cu noua ta tunsoare? 😛

  6. 🙂 Anca, nu ne arati noua freza? Eu in locul tau as avea i viziunea mai optimista asupra situatiei si as pune noua frizura la „ce se poarta primavara aceasta in materie de tunsori”. Asta pentru ca nu sunt eu cea in cauza, of course.

  7. He he, imi place coafeza asta 😀

    La mine e foarte simplu: baga foarfeca si lasa-l la 4 cm max. Scurt, lejer. Economie la sampon, nu mai trebuie pieptanat, plus ca ma intinereste cu 10 ani, de crede lumea ca barbatu-miu se plimba cu fiica-sa. Razbunarea mea pe toata tagma coafezelor este insa ca tunsul in sine dureaza 5 minute, dar filatul „blanii” tine cam o ora. Deci ma uraste fata asta cu pasiune, ca se satura de clampanit foarfeca aia pana sa mai dez-deseasca blana.

    Las’ ca creste 🙂

    Sarbatori fericite.

    • daaaaaaaaaa si la mine filatul asta a durat infinit! m-a mancat fata vreo 2zile pe chestia asta, am murit incet 😆
      si se aranjeaza bine acum dupa primul spalat, deja m-am obisnuit!
      Paste fericit!

Lasă un răspuns

