Wordless Wednesday(6)

Tear drops

Povestea a inceput aici.

45 de gânduri despre „Wordless Wednesday(6)

  1. Pingback: Miercurea fara cuvinte- Mare cat inima mea! | coolnewz about hot thingz

    • sper sa-mi amintesc sa-l pozez si cand va avea flori, desi eu am senzatia ca e ceva salbatic…sau salbaticit din lipsa de atentie. ca sa fiu sincera, pe mine m-au preocupat mai mult stropii decat planta in sine, la care am vazut doar verdele crud 😉

  2. @sorin- am sa-i urmaresc sa vad daca se inalta. deocamdata sunt doar o tufa pe marginea drumului.

    @alex- mi s-a parut interesanta, de aceea am vrut s-o impart cu voi. cred ca tu m-ai inspirat, ai pozat o data ceva cu stropi.

    @acuarele- daaaaa, are si publicitate si admiratori acum! 😉

    @incertitudini- mereu dupa lacrimi apare soarele si incep toate sa zambeasca!

    @teo- sunt doar un profan… ce expui tu e la alt nivel.

    @mirela- cred ca miroase a roua neinceputa ca apa ce-o folosea ileana cosanzeaza 😀

    @irina, bine ai venit! ma gandeam ca o idee de prospetime cade bine oricui, intr-o zi de mijloc de saptamana 🙂

Lasă un răspuns

